امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14705 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده

خبرایران: بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی از 5 تا 8 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.
برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده

به گزارش خبرایران، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می شود از 5 تا 8 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

بیش از 200 شرکت داخلی و 145 شرکت خارجی جدیدترین تولیدات، صنایع و تجهیزات و خدمات خود را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

در نمایشگاه امسال، علاوه بر شرکت های داخلی شرکت ها و نمایندگانی از 14 کشور مختلف جهان شامل ترکیه، آلمان، چین، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، امارات متحده عربی، مالزی، هلند، پاکستان،اتریش،هندوستان، روسیه و کره جنوبی نیز جدیدترین تولیدات و خدمات خود را عرضه خواهند کرد.

در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و پاک کننده، انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، صنایع، خط تولید، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه به نمایش در می‌آید.

مرادی، مجری برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی از رشد حدود 400 درصدی شرکت های خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تعداد شرکت های خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از 34 شرکت به 145 شرکت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه امسال هم از 10 کشور به 15 کشور افزایش یافته است، افزود: این نمایشگاه با نظارت انجمن صنایع شوینده،بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن صنایع سلولزی بهداشتی و همچنین حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار می شود.

وی گفت: تولیدکنندگان و شرکت های حاضر در این نمایشگاه ، آخرین تولیدها، دستاوردها و تکنولوژی های روز این بخش را ارائه و به نمایش خواهند گذاشت.

مرادی با بیان اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت های برپایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده از 5 تا 8 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب