امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14746 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع دستی کشور؛

شورای فنی معاونت صنایع دستی کشور تشکیل شد

خبرایران: شورای فنی معاونت صنایع دستی کشور با هدف تسریع و تسهیل در تصمیم گیری های فنی و تخصصی این حوزه و رفع چالش ها و مشکلات تخصصی مرتبط با حضور کارشناسان و صاحب نظران تشکیل شد.
شورای فنی معاونت صنایع دستی کشور تشکیل شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ فریدون میرزالو مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی کشور با اعلام این خبر گفت: با توجه به پرسش های تازه و نوآوری هایی که در عرصه تولیدات صنایع دستی صورت گرفته و به تناسب آن رشته های جدید پدید می آید. در همین راستا وجود شورای فنی ضرورتی مهم در روند فعالیت های این معاونت بوده که به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می کند.

او ادامه داد: پس از تشکیل شورای فنی دستورالعمل مشخصی برای فعالیت آن تدوین شده که این شورا براساس آن به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده می پردازد.

مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع دستی کشور در زمینه چگونگی انتخاب و حضور اعضای این شورا اضافه کرد: همه افراد حاضر در این شورا از کارشناسان فنی و با سابقه صنایع دستی هستند، همچنین برحسب موضوع مطرح شده در برخی جلسات نیز از استادان و پیشکسوتان رشته های مختلف برای حضور در شورا و استفاده از نظرات کارشناسی آنها دعوت به عمل می آید.

رئیس شورای فنی معاونت صنایع دستی کشور در رابطه با گستره عملکرد این شورا یادآور شد: این شورا در ارتباط با مسائل و امور فنی مانند مواد اولیه، شیوه ها و تکنیک های تولید، بحث نوآوری در رشته ها و نیز تصویب رشته های جدید صنایع دستی به فعالیت می پردازد. امیدواریم براساس دستورالعمل تدوین شده قدمی موثر در راستای ارتقاء صنایع دستی ایران برداریم.

وی در پایان سخنانش با تاکید برضرورت فعالیت جدی و تاثیر گذاری این شورا گفت: امیدواریم با تعامل و همفکری بتوانیم ظرفیت مناسبی برای توسعه و ارتقا کیفیت تولیدات صنایع دستی فراهم آوریم و مسائل و مشکلات احتمالی را با نگاهی کارشناسانه و فنی برطرف سازیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب