امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14749 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عباس بابازاده اعلام کرد؛

اجرای طرح های گرافیک شهری در منطقه 10 تهران

خبرایران: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، طرح های گرافیکی در قالب نقاشی دیواری بر جداره های بزرگراه یادگار امام (ره) و خیابان امام خمینی (ره) نقش بست.
اجرای طرح های گرافیک شهری در منطقه 10 تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: یکی از اقدامات اساسی انجام شده در طرح استقبال از بهار که با هدف بهبود سیما و منظر شهری و رفع نازیبایی های بصری شهری صورت گرفته است، اجرای طرح های گرافیک شهری در قالب نقاشی دیواری بر جداره های بزرگراه یادگار امام (ره) و خیابان امام خمینی (ره) می باشد.

وی افزود: در این راستا طرح های مذکور با مضمون یادآوری به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران و تلاش های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به مساحت 6500 مترمربع از بدنه های شهری اجرا شده است.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به رنگ آمیزی گاردریل های بزرگراه یادگار امام (ره) با اجرای تکنیک پلی اورتان یادآور شد: از ویژگی های این تکنیک استفاده از رویه هایی با قابلیت تمیز شوندگی فوری و ضد خش بودن آن هاست. لذا علاوه بر صرفه جویی در کاهش دفعات رنگ آمیزی، دوام این رنگ ها بیشتر و پاکسازی آن ها با سهولت بهتری انجام می شود و از این حیث نیز در هزینه های نگهداری آن صرفه جویی به عمل خواهد آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب