امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14779 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معابر شمال تهران ساماندهی عمرانی شد

خبرایران : با اجرای طرح استقبال از بهار یک هزار نقطه از معابر شمال تهران در طرح نگهداشت شهر ساماندهی عمرانی شد.
معابر شمال تهران ساماندهی عمرانی شد

به گزارش خبرایران از روابط‌ عمومي شهرداري منطقه يك، مهندس بهمن محبوبی معاون فني و عمراني شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت : لکه گیری هندسی سواره رو و پیاده رو، همسطح سازی دریچه، ترمیم انهار و جدول ، ساماندهی حریم کارگاهی، ایجاد رمپ استاندارد و... از جمله اقدامات اجرایی در نواحی ده گانه منطقه یک بوده است.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: برنامه های اجرایی متناسب با نیازها به تفکیک نواحی و حوزه فنی و عمرانی اولویت بندی شد و هر جا که نیاز بود اکیپ های عملیاتی تقویت کننده اعزام و با نظارت کمی و کیفی سیستم بازرسی اقدامات به انجام رسید.

وی گفت: بیشترین حجم فعالیت های اجرایی با توجه به نیاز نواحی در ناحیه های دو، سه، پنج و هشت  بوده است که بهسازی وضعیت موجود معابر اصلی با همسطح سازی دریچه ها،چاله ها و رفع نقاط آبگیر در اولویت قرار داشت .

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه یک  تصریح کرد: 575 مورد لکه گیری هندسی سواره رو و پیاده روها ، همسطح سازی 120 دریچه، ترمیم 83 نهر و 88 جدول ، بهسازی 195 نقطه از پیاده روهای سطح منطقه و رفع معارض موجود در آنها ، اجرای رمپ جهت همسطح سازی استاندارد سواره رو و پیاده رو از اقدامات اجرا شده است .

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب