امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14825 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد؛

همه ما مدیون رشادت های شهدا هستیم / همه مدیران شعب استان های بانک ملت در رفع دغدغه های خانواده شهدابکوشند

خبرایران: مدیرعامل بانک ملت همزمان با سالروز ارتش، با حضور در منزل دو تن از شهدای بانک ملت از خانواده معظم این شهدا تجلیل کرد.
همه ما مدیون رشادت های شهدا هستیم / همه مدیران شعب استان های بانک ملت در رفع دغدغه های خانواده شهدابکوشند
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملت، در این دیدار که حسن روستا عضو هیات مدیره، محمد باقر اکرم عضو هیات عامل ، رشید خضری رییس اداره کل روابط عمومی و غلامرضا آجرلو عضو شورای عالی امور ایثارگران بانک ملت مدیرعامل را همراهی می کردند ، علی رستگار در منزل شهیدان سیدعباس دادگر وابوالقاسم استوان حضور یافت و در فضایی صمیمی با خانواده این شهدا دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرعامل بانک ملت در این دیدار با اشاره به رشادت های شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی ، آرامش کنونی کشور را مرهون ایثارگری ها و جانفشانی های این عزیزان خواند و گفت: همه آنچه امروز داریم مدیون خون شهدا است و بانک ملت افتخار می کند عزیزترین فرزندان خود را تقدیم ایران عزیز و نظام جمهوری اسلامی کرده است .
وی با بیان این نکته که ما محتاج دعای شهدا و خانواده معظم آنها هستیم، یادآور شد: راه شهدا باید ادامه پیدا کند و بانک ها به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی باید به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف کمک کنند تا ثمره خون شهدا بیش از پیش نمود پیدا کند و امیدواریم با این پشتوانه بتوانیم بهتر و مفیدتر خدمت کنیم .
رستگار تاکید کرد که در همین راستا به همه مدیران شعب استان ها اعلام شده است که حتما با خانواده شهدای همکار دیدار مستمر داشته باشند و ضمن تجلیل از آنان، در جریان مشکلات و نیازهای این عزیزان قرار گیرند و در رفع دغدغه های آنها بکوشند.
 
 
 
 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب