امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14833 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترهاینز یورگن برترام خبرداد؛

هدف «سیمرایز» ایجاد جاده یک طرفه فروش محصولات درایران نیست/ شرکت سیمرایز آلمان در سال 2015 بیش از 5/2 میلیارد یورو فروش داشته/ 12 درصدبازار جهانی را دراختیار داریم

خبرایران: مدیرکل اجرایی شرکت آلمانی سیمرایزگفت: ما در زمینه آموزش نیروهایی ایران برنامه هایی داریم و قصدمان ایجاد یک جاده یک طرفه فقط برای فروش محصولات در ایران نیست، بلکه برنامه هایی برای خرید محصولات اولیه از کشاورزان را نیز درنظر گرفتیم
هدف «سیمرایز» ایجاد جاده یک طرفه فروش محصولات درایران نیست/ شرکت سیمرایز آلمان در سال 2015 بیش از 5/2 میلیارد یورو فروش  داشته/ 12 درصدبازار جهانی را دراختیار داریم

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «افتتاح دفتررسمی شرکت آلمانی سیمرایز درایران بانام سیمرایز پارسیان» صبح امروز پنجشنبه 26 فروردین ماه با حضور« دکترهاینز یورگن برترام» مدیرکل اجرایی شرکت سیمرایز آلمان، «محمد فائقی» مدیرعامل شرکت سیمرایز پارسیان ایران و اصحاب رسانه در هتل پارسیان تهران برگزار و دراین نشست خبری «دکتر هاینز یورگن برترام» مدیر کل اجرایی شرکت سیمرایز آلمان اظهارداشت: موقعیت جغرافیایی ایران در بین اروپا، کشورهای مشترک المنافع و منطقه خلیج فارس از نظر تجاری بسیار حائز اهمیت است و می تواند در آینده باب همکاری ما را در منطقه آسیا گسترش دهد.

دکتربرترام تصریح کرد: سیمرایزبه عنوان یک برند برتر در آلمان و جهان شناخته می شود ، چرا که این شرکت یکی از مهمترین تامین کننده های جهانی اسانس های آرایشی بهداشتی، طعم دهنده های خوراکی، دارویی، مواد اولیه پایه آرایشی و مواد اولیه کاربردی است.

 

ایران در سال های آینده جزو 20 قدرت بزرگ اقتصادی جهان خواهد شد

وی خاطرنشان کرد: ما دربسیاری از کشورهای جهان دفتر داریم و هدف ما درایران نیز افتتاح نمایندگی این شرکت با نام «شرکت سیمرایز پارسیان ایران» است. درواقع ما تلاش داریم با تولید محصولاتی مختص بازار ایران و منطقه خلیج فارس به گسترش بازار محصولاتمان کمک کنیم.  

مدیرکل اجرایی شرکت سیمرایز آلمان تاکید کرد: ایران در سال های آینده جزو 20 قدرت بزرگ اقتصادی جهان خواهد شد و از نقدینگی و موقعیت اقتصادی بالایی برخوردار خواهد بود، چرا که ایران چهارمین کشوربرخوردار از نظر منابع نفتی و همچنین دارای منابع طبیعی گسترده ای است و کارشناسان انتظار دارند تولید ناخالص داخلی ایران به چندین برابر شود.

وی درادامه این نشست خبری با رسانه های خبری انتقال تکنولوژی این شرکت به ایران هم  عنوان داشت: ما در زمینه آموزش نیروهایی ایران برنامه هایی داریم و قصدمان ایجاد یک جاده یک طرفه صرف فروش محصولات به ایران نخواهد بود، بلکه برنامه هایی برای خرید محصولات اولیه از کشاورزان را نیز درنظر گرفتیم که به مرور زمان آنها را اجرایی خواهیم کرد.

 

با شناسایی کشاورزان اقدام به عقد قرارداد و خرید محصول خواهیم کرد

مدیرکل اجرایی شرکت سیمرایز آلمان اضافه کرد: ما با تاسیس دفتر رسمی و با بررسی شرایط و با شناسایی کشاورزان اقدام به عقد قرارداد و خرید محصولی آنها خواهیم کرد و با توجه به تجربیات و علمی که در این زمینه داریم به بهترین محصول برای تولید کالایی با کیفیت دست یابیم.

دکتربرترام ابرازداشت: شرکت سیمرایز آلمان در سال 2015 بیش از 5/2 میلیارد یورو فروش   داشته و در حال حاضر 12 درصد ازبازار جهانی را در اختیار دارد.ضمن اینکه شرکت «سیمرایز» بین 3  شرکت برترهمتایان درسطح جهان قرار دارد و ما یکی از تامین کننده‌های جهانی اسانسهای آرایشی بهداشتی، طعم دهنده های خوراکی، دارویی، مواد اولیه پایه آرایشی و ماد اولیه کاربردی هستیم. مشتریان ما شامل شرکت های تولید کننده عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، نوشیدنی، صنایع دارویی و مکمل غذایی هستند.

 

 سیمرایزبیش از40 سال رابطه نزدیک با ایران درخصوص فعالیت های اقتصادی دارد

 

وی ادامه داد: شرکت «سیمرایز»بیش از 40 سال رابطه تزدیکی درفعالیت های اقتصادی نظیر صنایع غذایی، نوشیدنی و آرایشی بهداشتی با ایران داشت و  در طول این مدت توانستیم بازار داخلی ایران را به خوبی بشناسیم و رابطه ماندگار و پایداری با مصرف کننده ایرانی برقرار کنیم که با تاسیس رسمی سیمرایز پارسیان به مراتب آسان تر و پررونق تر می شود و به همین دلیل ما با تمرکز بر بازارهای جدید برای گسترش فعالیت شرکت‌مان اقدام می‌کنیم و معتقدیم که ایران پایگاه بازارهای نوظهور است.

مدیرکل اجرایی شرکت سیمرایز آلمان تاکید کرد: شرکت «سیمرایز» تجربه کافی را دارد. چرا که در نیجریه هم ما دفتر تاسیس کردیم و در آنجا ظرف 2 سال به نتیجه رسیدیم. در مورد ایران هم تاریخ دقیقی را نمی توانم برای شروع فعالیت های خودمان تعیین کنم اما فکرمی کنم که در کمتر از 5  سال این کار شروع و به نتیجه مطلوب برسد.

وی درخصوص اعمال تحریم های جدید برعلیه ایران هم تصریح کرد: ما در ماداگاسکار، نیجریه و ونزوئلا در شرایط بسیار سختی حضور داشتیم و یکی از تعهدات ما ماندن در کنار شما در شرایط بسیار سخت است. درواقع ما به ایران نیامدیم که با کوچکترین مشکلی یا تحریمی به کشور خودمان برگردیم ، به همین دلیل هم دفتر شرکت «سیمرایز پارسیان ایران» را تاسیس کردیم و هدفی جزو کار اقتصادی نخواهیم داشت.

 

فائقی: محصولات سیمرایز درایران استاندارد لازم را خواهد داشت

 

محمد فائقی مدیرعامل شرکت «سیمرایز پارسیان ایران» نیزدرادامه این نشست خبری اظهارداشت : دفتر رسمی شرکت«سیمرایز» درایران با نام شرکت «سیمرایز پارسیان» فعالیت خواهد کرد و شامل دفتر فروش و لابراتوار کاربردی خواهد بود.

وی عنوان داشت: با توجه به پژوهش‌هایی که در بازارمنطقه انجام شده، پیش‌بینی می‌شود پتانسیل این بازار برای محصولات شرکت سیمرایز بیش از 100میلیون یورو باشد. ضمن اینکه شرکت در کشور آلمان است و بقیه گروه در 40 نقطه و در 35 کشور در اروپا، آفریقا، خاورمیانه، آسیا، آمریکا و آمریکای لاتین مشغول به کار هستند.

 

شرکت سیمرایزپارسیان توانسته نشان GMP را از وزارت بهداشت دریافت کند

 

فائقی افزود: شرکت سیمرایز پارسیان توانسته نشان GMP روش های بهینه یا مطلوب تولیدGood Manufacturing Practice را از وزارت بهداشت دریافت کند. ازسویی دیگر برای اثبات ادعای سیمرایز باید گفت که اگر هدف تنها فروش محصول بود اعطای یک نمایندگی ساده کافی بود و دیگر نیازی به ثبت یک شرکت رسمی و حقوقی که هزینه های بسیار بیشتری به خود اختصاص می دهد نبوده واین نشان تا سه سال اعتبار خواهد داشت.

وی تاکید کرد: سیمرایزدرصدد تامین مواداولیه از کشاورزان ایرانی است در زمینه آموزش نیروهای ایرانی برنامه‌هایی دارد و به زودی مدیران فنی تعدادی از کارخانجات را برای شرکت در دوره های آموزشی به آلمان خواهد برد.

مدیرعامل شرکت «سیمرایز پارسیان ایران» خاطرنشان کرد: محصولات سیمرایز درایران استاندارد لازم را خواهد داشت و مابسیار مفتخریم که با شفافیت اعلام کنیم که محصولات ما در آمریکا، برزیل، چین، افریقا و اروپا از استاندارد یکسانی برخوردار است. درواقع کیفیت برای ما یک قول است و نسبت به آن متعهدیم و معتقدیم.

بنابرایران گزارش، در پایان این نشست خبری با حضور«فون اونگرن اشترنبرگ» سفیر آلمان درایران ،«دکترهاینزیورگن برترام» مدیرکل اجرایی شرکت آلمانی سیمرایز، «محمد فائقی» مدیر عامل شرکت سیمرایز پارسیان و فعالان اقتصادی عرصه لوازم آرایشی بهداشتی و صنایع غذایی و همچنین خبرنگاران رسانه های گروهی ضیافتی برگزارشد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب