امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14845 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جشن بزرگ «یار مهربان شهر» برگزار شد/ اعزام شهربانان برگزیده در مسابقه کتابخوانی با خانواده به مشهد

خبرایران: مدیرعامل شهربان شهرداری تهران از انجام قرعه کشی در جشن بزرگ «یار مهربان شهر» به مناسبت میلاد امام جواد(ع) خبر داد که بر اساس این قرعه کشی، شهربانان برگزیده در مسابقه کتابخوانی به همراه خانواده به مشهد مقدس اعزام می شوند.
جشن بزرگ «یار مهربان شهر» برگزار شد/ اعزام شهربانان برگزیده در مسابقه کتابخوانی با خانواده به مشهد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، ابوالقاسم چیذری با تاکید بر ضرورت اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی در سازمان ها و نهاد های خدمت رسان، گفت: در روز میلاد جواد الائمه(ع)، میلاد حضرت علی اصغر(ع) و در آستانه ولادت باسعادت امیرالمومنین علی (ع)، جشن بزرگ «یار مهربان شهر» با حضور نیروهای شهربان و خانواده های آنان در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

وی افزود: در این جشن، قرعه کشی شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی انجام و به 20 نفر از شهربانان شهر تهران به عنوان برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده ای اهدا شد.

چیذری اظهار داشت: 3 شهربان برگزیده اول تا سوم به همراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند و به سه شهربان برگزیده چهارم تا ششم نیز، کمک هزینه سفر به مشهدالرضا(ع) اهدا می شود.

در این جشن، مهرداد صدقی نویسنده کتاب «آبنبات هل دار» که کتاب برگزاری مسابقه کتابخوانی برای نیروهای شهربان بود نیز حضور داشت.

گفتنی است اجرای ویژه برنامه ها و مسابقات فرهنگی با هدف تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی برای نیروهای شهربان در مناسبت های گوناگون در دستور کار قرار دارد.

چیذری اظهار داشت: در همین راستا، جشن بزرگ «یار مهربان شهر» به مناسبت میلاد امام جواد(ع) با حضور نیروهای شهربان شهر تهران برگزار می شود و در این ویژه برنامه فرهنگی، از نیروهای برگزیده شهربان در مسابقات کتابخوانی تقدیر به عمل خواهد آمد. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب