امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14863 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون وزیر صنعت خبر داد؛

تملک هزار و 243 واحد و طرح صنعتی توسط بانک‌ها در شهرکهای صنعتی

خبرایران: مدیر‌عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از تملک هزار و 243 واحد و طرح صنعتی توسط بانک‌ها در شهرکهای صنعتی سراسر کشور خبر داد.
تملک هزار و 243 واحد و طرح صنعتی توسط بانک‌ها در شهرکهای صنعتی

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، یزدانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان شعار سال، تأکید رییس جمهور و سیاست‌های وزیر صنعت در خصوص تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با ریاست استانداران، اظهار داشت: کارگروه ایجاد رونق در کارگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی به عنوان زیرمجموعه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانهای کشور شکل گرفته است.

وی گفت: برای حمایت از واحدهای راکد و دارای ظرفیت، تولید کالاهای رقابت پذیر و طرح‌های نیمه فعال صنعتی، تسهیلات 16 هزار میلیارد ریالی در نظر گرفته شده و این واحدها از حمایت برخوردار خواهند شد.

یزدانی با اشاره به آمادگی شهرکهای صنعتی برای پذیرش سرمایه‌گذاران، تصریح کرد: در این راستا حمایت‌های متعددی برای سرمایه گذاران صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: باید از تمام ساز و کارها و ظرفیت‌ها و پتانسیل استان ها جهت ایجاد حرکتی جدید در حوزه اقتصادی استفاده کرد چرا که هدف ما امید بخشی و ایجاد رضایتمندی بیشتر در جامعه است.

یزدانی خاطرنشان کرد: با وجود نقش صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در چرخه اقتصادی و اشتغال، این صنایع با توجه به ساختار آسیب پذیرتر است، لذا باید توجه بیشتری به این بخش شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب