امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14885 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زمان مراسم افتتاحیه، ساعت کاری و پوستر نمایشگاه کتاب تهران به تصویب رسید

خبرایران: سخنگوی شورای سیاست‌گذاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: ساعت بازدید این دوره از نمایشگاه کتاب تهران توسط شورای سیاست‌گذاری تعیین شد.
زمان مراسم افتتاحیه، ساعت کاری و پوستر نمایشگاه کتاب تهران به تصویب رسید

به گزارش خبرایران به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی‌اکبر اشعری با اشاره به برگزاری دوزادهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری در شهر آفتاب، اظهار کرد: زمان افتتاحیه نمایشگاه یکی از مصوبات این جلسه بود. بر این اساس معین شد ساعت 10 سه‌شنبه (14 اردیبهشت‌ماه) در محل شهر آفتاب مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران و افتتاح مجموعه شهر آفتاب انجام شود.

وی مشخص شدن ساعت کاری نمایشگاه را یکی دیگر از مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: ساعت برگزاری نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت و اعضاء شورا درباره زمان شروع و پایان نمایشگاه به اظهارنظر پرداختند. سرانجام مقرر شد مانند سال‌های گذشته ساعت کاری نمایشگاه 10 تا 8 باشد.

اشعری افزود: البته در روزهای تعطیل این زمان قابل تمدید خواهد بود که در با فاصله یک روز قبل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به تصویب پوستر نمایشگاه، گفت: پوستر نمایشگاه نیز در این جلسه رونمایی شد و به تصویب اعضا شورا رسید.

اشعری از تغییر در جزئیات یکی از مصوبات شورای سیاست‌گذاری خبر داد و گفت: در جلسه‌های قبلی شورا مصوبه‌ای با موضوع برداشته شدن محدودیت زمانی کتاب‌های ناشران به تصویب رسیده بود. پس از تصویب این مصوبه در کارگروهی کارشناسی‌هایی روی آن انجام شد و سرانجام تصمیم گرفته شد تا محدودیت زمانی به بازه 6 ساله کاهش پیدا کند.

وی افزود: این امر به دلیل برخی ملاحظات صورت گرفت تا مشکلی در کار ناشران ایجاد نکند.

در دوازدهمین شواری سیاست‌گذاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی‌اکبر اشعری، علی‌اصغر سیدآبادی، رضا امیرخانی، مرتضی کاظمی، رضا صالحی‌امیری،  محمد حمزه‌زاده، محمدحسین توکل‌صدیق، نادر قدیانی، مهدی اسماعیلی‌راد حضور داشتند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب