امروز: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14889 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نخستین روز از هفته سلامت صورت پذیرفت،

بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از مرکز صدای مشاور، خط اعتیاد و مرکز سیار کاهش آسیب اعتیاد

خبرایران: معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در نخستین روز از هفته سلامت از خط مشاور ۱۴۸۰، مرکز ملی اعتیاد ۰۹۶۲۸ و مرکز سیار کاهش آسیب اعتیاد منطقه آتیه سازان بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از مرکز صدای مشاور، خط اعتیاد و مرکز سیار کاهش آسیب اعتیاد

به گزارش خبرایران، «انوشیروان محسنی بند‌پی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در نخستین روز از هفته سلامت از خط مشاور 1480، مرکز ملی اعتیاد 09628 و مرکز سیار کاهش آسیب اعتیاد منطقه آتیه سازان بازدید کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه بازدید از مرکز صدای مشاوره 1480، افزود: مراکز خدمات جامع مشاوره یکی از اقدامات علمی و کارشناسی بهزیستی است که این خدمات از سال 72 در این سازمان با 2 خط شروع به کار کرد و در حال حاضر در 31 استان راه‌اندازی شده است.

به گفته وی مرکز جامع خدمات مشاوره در تهران با 31 خط، 26 کابین، 55 پرسنل و در دو نوبت کاری به متقاضیان خدمت می‌ دهد که سال گذشته حدود یک میلیون نفر با مرکز جامع خدمات مشاوره در استان تهران تماس برقرار کردند که از این تعداد، 500 هزار نفر از خدمات علمی تخصصی استفاده کردند.

محسنی بندپی، تصریح کرد: بیشترین تماس‌های صورت گرفته توسط بانوان بوده ضمن اینکه میانگین تماس گیرندگان بین 21 تا 29 سال بوده و بیشترین موضوعاتی که مطرح شده عبارت‌اند از کودک‌آزاری، اختلافات زناشویی و ... و در حال حاضر 400 مشاوره در 31 استان مشغول ارائه خدمات هستند ضمن این که در کنار این مراکز 1600 مرکز خصوصی نیز با مجوز بهزیستی فعالیت می‌کنند.

یادآوری می شود، رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه از خط ملی اعتیاد واقع در خیابان مظفر و مرکز سیار کاهش آسیب اعتیاد منطقه آتیه سازان بازدید کرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب