امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14921 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طی مسابقه حضوری در برج میلاد؛

سلامت سوژه کاریکاتوریست های تهرانی شد

خبرایران: اولین مسابقه حضوری کاریکاتور سلامت به همت اداره کل سلامت شهرداری تهران و با همکاری برج میلاد در محل گالری غربی برج میلاد برگزار شد
سلامت سوژه کاریکاتوریست های تهرانی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، سمانه زمانی مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: این برنامه که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد یکصد و ده نفر از کاریکاتوریست های شهر تهران بصورت حضوری و همزمان به طراحی کاریکاتور حوزه های مختلف سلامت بویژه شعار سال (غلبه بر دیابت) پرداختند.

وی با اشاره به این که این برنامه ساعت 14 الی 20 در گالری غربی برج میلاد ادامه داشت افزود:  داوران مطرح کشور در حوزه کاریکاتور به داوری آثار پرداختند که در نهایت 6 اثر حائز رتبه، برگزیده و شایسته تقدیر شده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تعدادی از اساتید مطرح دانشگاه و مدیرعامل برج میلاد حضور داشتند و از این مسابقه بازدید کردند.

زمانی اعلام کرد: اداره کل سلامت شهرداری تهران در نظر دارد تمامی 182 اثر این مسابقه را در قالب کتاب ویژه ای چاپ و آثار را در محل برج میلاد به معرض دید عموم قرار دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب