امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14932 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با تملک املاک معارض؛

پروژه شهید نجفی رستگار در منطقه 15 تا پایان سال به بهره برداری می رسد

خبرایران : شهردار منطقه 15 از بهره برداری کامل پروژه بزرگراهی شهید نجفی رستگار تا پایان سال خبر داد.
پروژه شهید نجفی رستگار در منطقه 15 تا پایان سال به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: پروژه بزرگراهی شهید نجفی رستگار 5 کیلومتر بوده که از بزرگراه آزادگان شروع و پس از عبور از بزرگراه امام رضا (ع) به بزرگراه شهید شوشتری وصل می شود. این بزرگراه در مسیر املاک مسکونی محلات مشیریه و رضویه قرار دارد که تملک و آزادسازی املاک معارض آن نیاز به پرداخت هزینه هنگفتی دارد.

به گفته وی در مجموع 1660 معارض شامل 668 معارض ملکی، 984 زمین ، 8 گاراژ و 2 معارض نهادی در مسیر این پروژه وجود داشت که تاکنون  با مالکان 368 معارض توافق شده است.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: سال گذشته پرداخت مطالبات املاک خریداری شده در بزرگراه شهید نجفی رستگار با دستور شهردار تهران و پی گیری های ویژه دکتر شریفی قائم مقام شهردار تهران و همکاری بانک شهر محقق شد و با تامین نقدینگی 100 میلیارد تومانی، مطالبات 300 پرونده مفتوح این پروژه پرداخت شد.

دکتر انجمنی خاطر نشان کرد: با آزادسازی که طی سال گذشته صورت گرفت پیشرفتهای خوبی به همت حوزه فنی و عمران شهرداری تهران در روند اجرای پروژه حاصل و درمجموع 59 درصد پیشرفت فیزیکی ایجاد شد.

به گفته وی بازگشایی مسیر دسترسی مشیریه به بزرگراه امام علی(ع) و ایجاد فضای سبز حاشیه و تامین روشنایی آن و اصلاح هندسی یک کیلومتر از مسیر بزرگراه امام رضا(ع) از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه بوده است.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اهمیت پروژه نجفی رستگار از نظر ترافیکی و اجتماعی یادآور شد: این بزرگراه یک پروژه ملی و کشوری است که با همت مدیریت ارشد شهر تهران و تلاش حوزه های ذیربط شهرداری؛ علیرغم مشکلات پیش رو به خوبی در حال اجرا و پیشرفت است و بهره برداری از این پروژه عظیم ملی همانند رینگی در ترافیک جنوبشرق تهران تاثیر خواهد داشت.

دکتر انجمنی افزود: در بازدیدی که دکتر شریفی از روند اجرای این پروژه داشت مقرر شد تملک املاک باقیمانده در نیمه اول سال و بهره برداری کامل از پروژه (تندروها، کندروها و تقاطع های غیر همسطح) تا پایان سال انجام شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب