امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14936 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 22 خبر داد؛

بوستان بانوان ریحانه روزانه میزبان بیش از 500 مراجعه کننده از شهر تهران است

خبرایران: همزمان با آغاز سال جدید بوستان بانوان ریحانه واقع در فاز شرقی جنگل چیتگر میزبان جمع کثیری از بانوان و دانش آموزان مدارس دخترانه در مقاطع مختلف شهر تهران است.
بوستان بانوان ریحانه روزانه میزبان بیش از 500 مراجعه کننده از شهر تهران است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مولایی با اشاره به استقبال مراجعه کنندگان به این بوستان و تعدد برگزاری اردوهای تفریحی در بوستان بانوان چیتگر اظهار کرد: با توجه به استقبال چشمگیر مراجعه کنندگان به بوستان بانوان ریحانه در قالب برنامه های فرهنگی- تفریحی و برگزاری اردوهای تفریحی در بوستان ریحانه بانوان شهر تهران با حضور در این بوستان از امکانات ورزشی، فرهنگی و تفریحی موجود در مجموعه بهره مند می شوند.

وی افزود: بوستان بانوان ریحانه واقع در منطقه 22 با هدف ایجاد مکانی مناسب برای استفاده اختصاصی بانوان و ارتقاء جایگاه بانوان در جامعه و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در هفت پهنه سلامت، اقامت، آموزش، تشریفات، خدمات و پشتیبانی جایگاه ویژه، علمی و فرهنگی، آرامش و تفکر، کار و فعالیت ، ورزش و بازی در نظر گرفته شده تا زنان بتوانند به فعالیت های فردی و اجتماعی خود در آن بپردازند و بتوانند با فراغ بال بیشتر و با انبساط خاطر به امر ورزش و تفریحات سالم و بحث کارآفرینی اهتمام بورزند.

وی نکته مهم در راه اندازی و اختصاص این بوستان به بانوان را نشاندهنده توجه ویژه مجموعه مدیریت شهری به بانوان شهر تهران عنوان کرد و گفت: پارک بانوان چیتگر در زمینی به مساحت 22هکتار در شمال غرب کلانشهر تهران پیش بینی شده است. رعایت امنیت اجتماعی، محصور بودن، مشرف نبودن ساختمان های اطراف به پارک و... از جمله ویژگی های اصلی این بوستان به شمار می آید.

گفتنی است، بوستان بانوان ریحانه به مساحت 22 هکتار بوده با دارا بودن فضاهای فرهنگی – ورزشی شامل سالن بدنسازی ،زمین ورزشی روباز، سالن چند منظوره ورزشی، آتلیه عکاسی، بوفه و کافی شاپ، پیست دوچرخه سواری حرفه ای، رستوران، سالن بیلیارد ،  سالن بولینگ ، سالن پینگ پنگ ، سالن تیراندازی ، خانه ی کودک ،نمازخانه و غرفه های تجاری اعم از صنایع دستی و لوازم ورزشی و ... محیط مناسبی را برای مراجعه کنندگان فراهم آورده و بانوان و دانش آموزان تهرانی می توانند ساعات خوشی را  در این مجموعه سپری کنند.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب