امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14940 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احداث پارک انرژی در منطقه 10 تهران

خبرایران :پارک انرژی با هدف استفاده کاربردی و علمی از فناوری انرژی های تجدیدپذیر، کاهش آلاینده های زیست محیطی از جمله دی اکسیدکربن و توسعه فرهنگ و آگاهی عمومی نسبت به کاربرد انرژی های تجدیدپذیر در بوستان نیلوفر راه اندازی شد.
احداث پارک انرژی در منطقه 10 تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز روز افزون به منابع انرژی و کم شدن منابع انرژی فسیلی، ضرورت سالم نگه داشتن محیط زیست، کاهش آلودگی هوا و ... با استفاده از انرژی های نو مانند: انرژی باد، انرژی خورشید هیدروژن و ... می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد.

وی یادآور شد: اداره محیط زیست منطقه 10 در راستای اشاعه فرهنگ کاهش مصرف انرژی و استفاده از انرژی خورشید اقدام به احداث پارک انرژی در بوستان نیلوفر نمود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده در این برستان یادآور شد: احداث نیروگاه خورشیدی به منظور تبدیل انرژی خورشید به برق، ایجاد پمپ حرارتی زمین گرمایی به منظور تامین سرمایش و گرمایش ساختمان بوستان نیلوفر، تامین روشنائی 20عدد پایه چراغ توسط انرژی خورشید، تولید آب گرم از طریق نصب آبگرمکن خورشیدی از فعالیت های انجام شده در بوستان انرژی می باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب