امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14950 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضورشركت بهره برداری مترو تهران و حومه در كنگره و نمايشگاه بين المللي UITP دوبی

خبرایران: شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در شصت و يكمين كنگره و نمايشگاه بين المللي UITP در دوبي حضور يافت.
حضورشركت بهره برداری مترو تهران و حومه در كنگره و نمايشگاه بين المللي UITP دوبی

به گزارش خبرایران از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران؛ شصت و دومين نمايشگاه بين المللي UITP با حضور بيش از 30 كشور عضو از جمله ايران، تونس، فنلاند، سنگاپور، بحرين، رياض، شيلي، قطر، الجزيره، كويت، مراكش، تركيه، ژاپن، افريقاي جنوبي و غيره ... از تاريخ 25 الي 27 آوريل سال 2016 (برابر با 5 الي 7 ارديبهشت ماه سال 1395) در كشور امارات متحده عربي (دبي) در حال برگزاري است.

در اين همايش، غرفه هاي بيش از 80 شركت بزرگ دنيا با ارائه دستاوردهاي خود در زمينه حمل و نقل عمومي برپاست و در آن آخرين تكنولوژي هاي سيستم هاي حمل و نقل عمومي به مخاطبان عرضه مي گردد.

اين نمايشگاه همچنين بستر مناسبي براي برقراري ارتباط ميان كشورهاي مختلف كه در زمينه حمل و نقل عمومي فعاليت مي كنند را فراهم كرده و مسير بازاريابي و ارائه خدمات تجاري ميان آنان را مرتفع ساخته است.

شركت بهره برداري مترو تهران نيز با هدف ارائه توانمنديها و قدرت سيستم حمل و نقل عمومي ايران در اين نمايشگاه حضوريافته و در غرفه مترو تهران آخرين تكنوژيها و دستاوردهاي خود را در معرض نمايش قرار داده است.

UITP یا "اتحادیه بین المللی حمل و نقل عمومی"، شبکه ای بین المللی در اختیار مقامات حمل و نقل عمومی و اپراتورهای ارائه دهنده خدمات،سیاست گذاران وتصمیم گیرندگان اصلی، موسسات علمی و عرضه کنندگان راهکارهای اثرگذار در صنعت حمل و نقل عمومی است.و خدمات مرتبط در این حوزه بخصوص را بنيان نهاده است تا با به اشتراک گذاردن دانش ، نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی پایدار و توأم از خلاقیت و نوآوری کمک و همیاری باشد

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب