امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14956 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعطای امتیاز بازآموزی به شرکت‌کنندگان چهارمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی

خبرایران:شرکت‌کنندگان در چهارمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی از بالاترین امتیاز بازآموزی برخوردار می‌شوند.
اعطای امتیاز بازآموزی به شرکت‌کنندگان چهارمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی

به گزارش خبرایران از ستاد خبری  همایش، 75/10 امتیاز بازآموزی به متخصصانی اعطا می‌شود که در چهارمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی حضور داشته‌باشند.

رشته‌های داروسازی،  پزشکان عمومی، پرستاری، مامایی ، علوم تغذیه، بیماری‌های کودکان، زنان و زایمان، بیماری‌های پوست، پزشکی ورزشی، بهداشت مادر و کودک، داروسازی بالینی، پزشک عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده، پرستاری، ، متخصصان اطفال و زیرگروه‌های آن و ... از جمله رشته‌هایی هستند که که با شرکت در این همایش می‌توانند امتیاز بازآموزی دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره دبیرخانه همایش  88203845 الی 6 و نشانی اینترنتیwww.supplementgold.ir مراجعه کنند.

چهارمین همایش مکمل­های غذایی و رژیمی  با نگاه ویژه به جایگاه مکمل‌­های غذایی و رژیمی در سلامت زنان، مادران و کودکان و با بهره‌­مندی از حمایت­‌های ارزشمند سازمان غذا و دارو، سندیکای تولیدکنندگان مکمل­‌هایی رژیمی غذایی ایران، اتحادیه‌­ی واردکنندگان مکمل­‌های غذایی، رژیمی، ویتامینی و گیاهی روزهای 8، 9 و 10 خرداد 95 در هتل المپیک برگزار می‌شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب