امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14957 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با معرفی مجموعه شعر «هنوز هم...»؛

دکتر حداد عادل به پویش کتاب‌خوان مجازی پیوست

خبرایران: غلامعلی حداد عادل، با معرفی مجموعه شعر تازه منتشر شده خود، با عنوان «هنوز هم...» در پویش کتاب‌خوان مجازی شرکت کرد.
دکتر حداد عادل به پویش کتاب‌خوان مجازی پیوست

به گزارش خبرایران از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،‌ غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، در ویدئویی برای کتاب‌خوان مجازی به معرفی تازه‌ترین اثر خود با عنوان «هنوز هم...» پرداخت.

«هنوز هم...»، مجموعه سروده های این ادیب و سیاستمدار کشورمان است؛ او در این مجموعه شعر، با استفاده از قالب‌هایی چون غزل‌، قصیده‌، قطعه‌ و رباعی‌ به مفاهیمی چون عشق، بهار، زندگی، مرگ و... پرداخته است. در کنار تقسیم‌بندی قالبی کتاب، یک تقسیم‌بندی موضوعی نیز در این اثر به چشم می‌خورد که به واسطه ذوق شاعر در چهار بخش بهاری‌ها، بارانی‌ها، دوستانه‌ها و شوخ‌طبعی‌ها جای گرفته است. بیش از نیمی از این دیوان، در قالب غزل سروده شود.

مجموعه شعر «هنوز هم ...» فروردین ماه 1395 از سوی انتشارات سوره مهر وارد بازار نشر شد.

کتاب‌خوان مجازی عنوان پویشی است که در ادامه سلسله نشست‌های کتاب‌خوان شکل گرفت و طی فراخوانی از عموم مردم و نخبگان در حوزه های مختلف، دعوت کرد تا کتاب مورد علاقه خود را در قالب فایل ویدئویی کوتاهی (به مدت 1 الی 7 دقیقه) از طریق ارسال به شناسه کاربری تلگرام recive_ketabclip@ با دیگران به اشتراک بگذارند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب