امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14971 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد؛

پاکبانان شمال تهران تقدیر شدند

خبرایران: پاکبانان خدمات شهری و بازیافت نواحی ده گانه شهرداری منطقه یک به مناسبت هفته زمین پاک توسط مدیریت شهری شمال تهران در جشن حامیان سبز مورد تقدیر قرار گرفتند.
پاکبانان شمال تهران تقدیر شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در همایش حامیان زمین پاک که در بوستان بصیرت (خرگوش دره ) برگزار شد با تقدیر از کارگران خدمات شهری و بازیافت شهرداری این منطقه اظهار داشت: پاکبانان حافظان محیط زیست هستند که برای داشتن شهری سبز، پاک و... با همت خویش تلاش می کنند و هر تقدیری از این عزیزان ، زحمات آنها را جبران نمی کند.

وی گفت : بدون شک اگر زباله‌ای که توسط پاکبانان از سطح شهر جمع آوری می‌شود توسط شهروندان به درستی تفکیک شده باشد، وظیفه نیروهای زحمت کش پاکبان در مسیر درستی قرار گرفته و در ‌‌نهایت هزینه‌هایی که صرف جمع آوری زباله از سطح شهر می‌شود، برای افزایش سطح خدمات رسانی شهری لحاظ می شود.

کارگران تصریح کرد: در این همایش شهروندان با تشکیل زنجیره ای انسانی با عنوان حامیان زمین پاک ، طوماری را به امضای تک تک افراد درآورده و از زمین به عنوان یکی از موهبت های ویژه شگفتی های آفرینش حمایت کردند.

معاون شهردار منطقه یک افزود: این برنامه با پاکسازی بوستان بصیرت (خرگوش دره) و اجرای برنامه هایی از قبیل موسیقی ، نمایش ویژه زمین پاک و محیط زیست و.... برگزار شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب