امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14972 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری جشنواره غذای سالم با محوریت غلبه بر دیابت در دارالشهدای تهران

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از برپایی جشنواره های منطقه ای و محله ای غذای سالم با محوریت غلبه بردیابت و همزمان با هفته سلامت در سطح این منطقه خبر داد.
برگزاری جشنواره غذای سالم با محوریت غلبه بر دیابت در دارالشهدای تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 تهران، جواد سیفی با اعلام این خبر اذعان داشت: یکی از روش های مهم و اصولی در پیشگیری و کنترل دیابت نحوه تغذیه است به گونه ای که نه تنها نوع اغذیه مصرفی بلکه نحوه طبخ آن نیز در پیشگیری و کنترل این بیماری موثر است.

سیفی افزود: برپایی جشنواره های غذای سالم از این دیدگاه که می تواند شهروندان را به تامل در خصوص اغذیه سالم و نحوه طبخ بهینه مواد غذایی وادارد و از سوی دیگر مروج و معرف غذاهای سالم برای افراد خصوصا افراد در معرض خطر و یا دارای مشکلات و بیماری ها باشد، مهم و موثر است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری دارالشهدای تهران خاطر نشان ساخت: در این جشنواره ها که با حضور کارشناسان اداره کل سلامت،کارشناسان تغذیه و مسئولین شهری برگزار شد،غذاهای برتر با توجه به ارزش غذایی، نوع طبخ، تزئین و با در نظر گرفتن محوریت تناسب با بیماری دیابت انتخاب شد و از برگزیدگان تقدیر شد.

گفتنی است مشاوره تغذیه و توجیه شرکت کنندگان با حضور مشاوران تغذیه در خصوص اهمیت تغذیه سالم، نحوه مصرف و شیوه نگهداری و طبخ مناسب مواد غذایی، یکی از آیتم های اصلی این جشنواره ها بوده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب