امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14989 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهرداری منطقه 11 برگزار می کند؛

ثبت نام برای گردشگری علمی در شهر آفتاب

خبرایران : همزمان با آغاز فعالیت نمایشگاه کتاب در محل جدید شهر آفتاب ؛ معاونت اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 11 از علاقمندان برای حضور در نمایشگاه ثبت نام به عمل می آورد.
ثبت نام برای گردشگری علمی در شهر آفتاب

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، با توجه به این که امسال برای نخستین بار نمایشگاه کتاب در محل جدید نمایشگاه ها در "شهر آفتاب" واقع درمسیر اتوبان تهران – قم در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد؛ به منظور تسهیل آمد و شد علاقمندان به بازدید و خرید از نمایشگاه  کتاب تور گردشگری علمی از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه برای تمام علاقمندان دایر شده است .

بر اساس این گزارش افرادی که در این تورها ثبت نام کنند از علاوه بر خدمات رایگان رفت و آمد ؛ بن های تخفیف خرید کتاب از نمایشگاه و پذیرایی نیز در اختیارشان قرار می گیرد.

علاقمندان ساکن در محدوده منطقه 11 برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا روز دوشنبه 13 اردیبهشت به نزدیکترین سرای محله محل سکونت خود و یا نشانی www.region11.tehran.ir مراجعه نمایند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب