امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15019 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد:

شاخه های گل هدیه به دستان زحمت کش کارگران شهری شمال تهران

خبرایران : به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و تقدیر از زحمات کارگران ، شاخه های گل به کارگران زحمتکش خدمات شهری، فضای سبز و بازیافت شمال تهران هدیه شد.
شاخه های گل هدیه به دستان زحمت کش کارگران شهری شمال تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک  مجید سعادتمندی قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در مراسمی که با هدف  تجلیل از کارگران نمونه در سرای محله دارآباد با همکاری ناحیه پنج منطقه یک برگزار شد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پاکیزگی موجود در سطح شهر و به دنبال آن آرامش و رفاه مردم از این پاکیزگی مدیون زحمات این عزیزان است.

وی با اهمیت دانستن ارتقاء سطح ایمنی کار برای کارگران گفت: این مقوله باید در اولویت فعالیت ها قرار گیرد و با آموزش های لازم نکات ایمنی به کارگران آموزش داده شود که در حال حاضر این اقدام توسط آموزشگران اداره بازیافت و مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک اجرا شده و بیش از سیصد  کارگر از سال گذشته تا کنون با موازین و نکات ایمنی در حین کار آشنا شدند.

سعادتمندی تصریح کرد: قدر و منزلت کارگر بر همه ما روشن است ، موفقیت در انجام کارها ، اسکان اداری، تردد و ... همه ما مدیون زحمات این عزیزان است .

شایان ذکر است در انتهای این برنامه که همراه با اجرای تئاتر، مسابقه همراه با جایزه ،موسیقی و کنترل فشار و قند خون همراه بود،به پنج نفر از برگزیدگان این قشر زحمتکش و خدوم تحت عنوان کارگر نمونه هدایایی اهدا شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب