امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15041 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امیرحسین شفیعی دبیر اجرایی سومین سوگواره «خمسه» شد

خبرایران: دبیر سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین­های مذهبی «خمسه» طی حکمی امیرحسین شفیعی را به عنوان دبیر اجرایی این رویداد منصوب کرد.
امیرحسین شفیعی دبیر اجرایی سومین سوگواره «خمسه» شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی این سوگواره «خمسه»، در متن این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد، تخصص  و سوابق ارزنده جنابعالی در زمینه هنرهای نمایشی و برگزاری موفقیت آمیز دوره­های پیشین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین­های مذهبی «خمسه»؛ به موجب این حکم به عنوان «دبیر اجرایی سومین  سوگواره هنرهای نمایشی و آیین­های مذهبی خمسه» منصوب می­شوید.

نقش و اهمیت هنر نمایش با مضامین دینی و مذهبی در اعتلای فرهنگ  و اخلاق جامعه شهری بر هیچکس پوشیده نیست. لذا انتظار می رود با برگزاری چنینی رویدادهایی و با بهره مندی از زبان نمایش، به گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و کاربرد آن در زندگی فردی و اجتماعیهمت گماشتهو در شناساندن ارزشهای ملی و اسلامی و شخصیت­های تاثیر گذار مذهبی و ارزشی به شهروندان و جوانان  گامهایی اساسی و موثر برداشته شود. در این راستا برگزاری باشکوه این سوگواره به ویژه بخش­های تئاتر مسجد و مدافعان حرم مورد تاکید است.

امید است با استعانت از درگاه حضرت احدیت ودر ظل توجهات خامس آل عبا(ع)، در پیشبرد اهداف این دوره موفق و موید باشید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب