امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15045 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در حاشیه نشست هم انديشي طلاب نخبه استان تهران؛

مجموعه «مهارتهای طلبگی» با حضور آیت الله رشاد رونمايي مي‌شود

خبرایران: در حاشيۀ نشست هم انديشي طلاب نخبه استان تهران، آئين رونمايي از مجموعه «مهارتهای طلبگی» با حضور آيت الله علي اكبر رشاد روز چهارشنبه مورخ 15 اردیبهشت ماه در مجموعه فرهنگي شهداي انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.
مجموعه «مهارتهای طلبگی» با حضور آیت الله رشاد رونمايي مي‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي، در حاشيۀ نشست هم انديشي طلاب نخبه استان تهران، آئيين رونمايي از مجموعه «مهارتهای طلبگی»  با حضور آيت الله علي اكبر رشاد رياست حوزه هاي علميه استان تهران و ریاست پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي روز چهارشنبه مورخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری در مجموعه فرهنگي شهداي انقلاب اسلامي (سرچشمه) برگزار مي‌شود.

مجموعه «مهارتهای طلبگی» كه به همت گروه سنت های حوزوی و آداب طلبگی وابسته به مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه است، ‌در راستای خواست و علاقمندی مخاطبان طلبه جوان فراهم آمده است و تلاش می‌کند در ساحت ‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، علمی، اخلاقی و تبلیغی، مهارتهایی را متناسب با اقتضای رفتاری و معرفتی طلاب جوان ارائه کند تا آنان را در نقش آفرینی یاری نماید.

لازم به ذکر است اين مجموعه 50 جلد را شامل خواهد شد كه تا كنون یازده عنوان از این مجموعه به شرح زیر  منتشر گرديده است و دفاتر دیگر این مجموعه در دست توليد  است.

1. آيين طلبگي/ علي اصغر همتيان

2. جلسه درس/ حسنعلي علي‌اكبريان

3. مباحثه/ محمود مقدّمي

4. برنامه‌ريزي تحصيلي/ حسين خنيفر

5. پاسخ به شبهه و پرسش/ حسين سوزنچي

6. تبليغ مجازي/ حسين سليماني

7. روش تدريس/ رمضان‌علي تبارفيروزجاني

8. دوران عقد/ هادي حسين خاني

9. همسرداري/ سيدجعفر علوي

10. فعاليت سياسي/ سيد سجاد ايزدهي

11. رازهاي نماز (بازنگاري سرّالصلات حضرت امام خميني(ره)/ رضا حق‌پناه

 

گفتنی است اين برنامه چهارشنبه 15/2/95 ساعت 11تا 13 در مجموعه فرهنگي شهداي انقلاب اسلامي (سرچشمه) واقع در میدان بهارستان، نرسيده به خيابان سرچشمه، خیابان صيرفي پور برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب