امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15068 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز طرح ضربتی جمع آوری عوامل غیرمجاز پسماند خشک در ناحیه یک منطقه 15

خبرایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از آغاز اجرای طرح ضربتی جمع آوری عوامل غیرمجاز پسماند خشک در ناحیه یک این منطقه خبر داد.
آغاز طرح ضربتی جمع آوری عوامل غیرمجاز پسماند خشک در ناحیه یک منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس حکمتی پور با اعلام مطلب فوق افزود: از ابتدای امسال بازدیدهای مستمری از محلات و نواحی هشتگانه منطقه انجام شد که براساس آن ناحیه یک به دلیل وجود گاراژهای غیرمجاز بیشترین حجم فعالیت عوامل غیرمجاز پسماندخشک صورت می گیرد. بنابراین اخطار کتبی ماده 16 قانون مدیریت پسماند مبنی بر عدم جمع آوری و تفکیک غیرمجاز پسماند خشک به آنها ابلاغ شد و طی این ابلاغیه یک هفته ای فرصت داده شد تا فعالیت خود را متوقف کنند.

وی افزود: پس از گذشت فرصت تعیین شده، طرح ضربتی جمع آوری عوامل غیرمجاز پسماند خشک در ناحیه یک منطقه به صورت پایلوت آغاز شد که در حال ساماندهی آنها هستیم. همچنین این طرح در صورت  نیاز در دیگر نواحی منطقه بنا به ضرورت اجرا خواهد شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه یادآور شد: طرح یادشده با همکاری ادارات محیط زیست، بازیافت و حضور کلیه عوامل گشت پیمانکاری بازیافت در حال اجراست و با گشتهای انجام شده بار عوامل غیرمجاز توقیف و به ایستگاه بازیافت آزادگان منتقل می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب