امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15072 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور رکن الدین جوادی؛

آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

خبرایران: بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، آغاز به کار کرد.
آغاز به کار بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش خبرایران، با حضور رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از ١٩٠٠ شرکت داخلی و خارجی از ٤٠ کشور آغاز به کار کرد.

حضور نمایندگان صنابع نفت و گاز حدود ٤٠ کشور و شرکتهای بزرگی مانند توتال، لوک اویل و گازپروم در نمایشگاهی که با شعار جذب سرمایه و انتقال فناوری برگزار می شود، حاکی از درک ضرورت انتقال فناوری به ایران به عنوان شرط توسعه همکاریها با ایران از سوی کشورها و شرکتهای فعال در صنعت جهان است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همراه غلامرضا منوچهری، معاون مدیرعامل در امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ومرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از نمایشگاه بازدید می کنند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ١٦ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار می کند و عصر روز یکشنبه  ١٩ اردیبهشت ماه به کار خود پایان می دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب