امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15075 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در حاشیه نمایشگاه نفت،گاز و پتروشیمی صورت گرفت؛

امضا موافقت نامه همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت ودانشگاه فردوسی مشهد

خبرایران: پژوهشگاه صنعت نفت ودانشگاه فردوسی مشهد موافقت نامه همکاری امضا کردند.
امضا موافقت نامه همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت ودانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش  خبرایران از واحد خبر ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت مدت این موافقت نامه ۱۸ ماه بوده و مواردی نظیر مراحل برداشت و مطالعات زمین شناسی، مطالعات آزمایشگاهی مورد بررسی قرار می گیرد.

این گزارش می افزاید عناوینی همچون مطالعات آزمایشگاهی و ژئوشیمیایی سطح الارضی و تحت الارضی و ارائه مدل چینه نگاری محیط رسوبی در این موافقت نامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علی اکبر اکبری رییس مالکیت فکری دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه ظرفیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه در حوزه نفت و گاز دارای سابقه بسیار بالایی است گفت: امیدواریم از این همکاری مشترک بتوانیم ظرفیت های نهفته در حوزه های گاز و ذخایر گازی شمال شرق به خوبی به بهره برداری کرده و در مسیر اقتصاد مقاومتی آن را عملیاتی سازیم.

سیدامیرعباس حسینی معاون فناوری و روابط بین الملل پژوهشگاه صنعت نفت در ادامه این مراسم افزود: در این تفاهم نامه مطالعات مخزنی در حوزه کپه داغ که در شمال شرق ایران قرار دارد با تمرکز بر میدان گازی خانگیران و گنبدلی بین پژوهشگاه و دانشگاه فردوسی مشهد انجام شد.

حسینی یکی از ماموریت های اصلی پژوهشگاه را گسترش شبکه فناورانه داخلی با استفاده از ظرفیت دانشگاه های توانمند مرتبط با حوزه صنعت نفت دانست و افزود دانشگاه فردوسی مشهد جزء دانشگاههای کشور است که امیدواریم در قالب این همکاری این ظرفیت ها هم افزایی یافته و پروژه های دیگری نیز شکل گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب