امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15079 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر پورزرندی خبرداد؛

مُهر تایید بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بر خدمات بانک شهر/ رضایت بیش از 80 درصدی بازدیدکنندگان از خدمات بانک عامل

خبرایران : اعلام رضایت82 درصدی از عملکرد بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی به دست آمده است که تنها سه روز از برگزاری این نمایشگاه می‌گذرد و این موفقیت برای بانک شهر در نخستین حضور این بانک، به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب به دست آمده است.
مُهر تایید بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بر خدمات بانک شهر/ رضایت بیش از 80 درصدی بازدیدکنندگان از خدمات بانک عامل

به گزارش خبرایران از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، پورزرندی با اشاره به حضور گسترده و دور از انتظار بازدیدکنندگان در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خاطرنشان کرد: تدارک ویژه بانک شهر با شعار شهر در اندیشه نشر به منظور حضور و حمایت از حوزه‌های پرداخت الکترونیک در این رویداد بزرگ فرهنگی کشور موجب شده است تا در روز سوم برگزاری این نمایشگاه بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، رضایت 82درصدی از خدمات بانک شهر رقم زده شود.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره اقدامات این بانک در ایام برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: تعهد به شعار نوآوری در خدمت، این بار نیز با ارایه خدمت بُن‌کارت مجازی به ثبت‌نام‌کنندگان بُن کتاب، ضمن ایجاد فرصتی مضاعف به نسبت سال‌های گذشته، بستری ایمن و سریع برای انجام فرایند‌‌های پرداخت برای ناشران و خریداران فراهم کرده است.

 مدیرعامل بانک شهر در ادامه افزود: از آنجا که برای نخستین بار بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در مجموعه شهرآفتاب برگزار می‌شود، احتمال بروز برخی از کاستی‌ها دور از تصور نیست، اگر چه به گواه مراجعه‌کنندگان بسیاری از خدمات مورد نیاز و قابل ارایه به بازدیدکنندگان از جمله دسترسی سریع به محل برگزاری نمایشگاه با پیش‌بینی خطوط مترو، اتوبوس و تاکسی، امکان استفاده از خدمات مجموعه فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره‌بار، پارکینگ‌های متعدد به منظور استفاده عموم شهروندان، خبرنگاران و غرفه‌داران، خودروهای عمومی به منظور سهولت جابه‌جایی مراجعین در فضای داخلی نمایشگاه و ... پیش‌بینی و ارائه می‌شود.

وی با بیان این‌که مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب ، امسال برای نخستین بار افتتاح شده است، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، در فاز نخست این مجموعه راه اندازی شده است و به طور حتم مشکلاتی مانند قطعی برق، آب و سایر خدمات عمومی را دارد،  اما به تدریج و با افتتاح سایر فازهای این پروژه عظیم، این مشکلات بر طرف خواهد شد، این در حالی است که بانک شهر با تمام توان به عنوان پشتیبان مدیریت شهری حضور دارد و با آمادگی کامل به ارائه خدمات بانکی می‌پردازد.

مدیرعامل بانک شهر اظهار کرد: بانک شهر از پیش از آغاز به کار نمایشگاه آمادگی خود را در ارائه همه خدمات و تجهیزات بانکی اعلام کرده است، به طوری که تنها بعد از گذشت سه روز از نمایشگاه به دستور شهردار تهران، دو دستگاه  پیشخوان شهر نت دیگر  در کمتر از 24 ساعت به مجموعه نمایشگاه تزریق شد.

وی تصریح کرد:  این آمادگی در سایر بخش‌ها نیز وجود دارد تا شهروندان در این مجموعه عظیم نمایشگاهی ، با سهولت به همه خدمات بانکی دسترسی داشته باشند.

دکتر پورزرندی خاطر نشان کرد: به طور حتم، این مجموعه نمایشگاهی در آینده‌ای نزدیک به کاربردی‌ترین زیرساخت برگزاری رویدادهای کلان نمایشگاهی در سطح کشور تبدیل خواهد شد و با توجه به دستاوردها و تحولات اخیر در حوزه بین‌الملل، به زودی شاهد رونمایی از یک افتخار ملی در صنعت نمایشگاهی خواهیم بود.

حسین محمدپورزرندی در ادامه ضمن دعوت از عموم شهروندان در سراسر کشور به منظور بازدید از این رویداد عظیم فرهنگی در فضایی متفاوت، گفت: بانک شهر نیز با تمام توان از مراحل ابتدایی شکل‌گیری پروژه شهرآفتاب در کنار مجموعه شهرداری تهران در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت فعالیت کرده و اکنون در جریان برگزاری نمایشگاه به ارایه خدمت در حوزه پرداخت الکترونیک بر پایه آخرین دستاوردهای حوزه بانکداری الکترونیک به بهره‌گیری از توانمندی زیرساخت‌های الکترونیک پیشخوان‌های شهرنت، دستگاه‌های کارتخوان و خودپرداز و خدمات حضوری از سوی همکاران در باجه‌های مستقر در نمایشگاه می‌پردازد تا به بالاترین میزان رضایت بازدیدکنندگان دست پیدا کند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب