امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1509 تاریخ انتشار: جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرای اثر محمد سریر در جشنواره موسیقی فجر

خبرایران : گروه کر آرارات در بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر آثاری از دوره باروک و رمانتیک و یک قطعه از محمد سریر را اجرا می کند.
اجرای اثر محمد سریر در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرایران از بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، گروه کر آرارات یکی از گروه های شرکت کننده در بخش رقابتی کلاسیک غیر ایرانی است و 9 قطعه برای داوران و مخاطبان اجرا می کند.

آراکس خاچاطوریان رهبر گروه کر آرارات درباره این قطعات گفت: اجرای قطعاتی از دوره باروک و رومانتیک بخشی از رپرتوار گروه کر آرارات در جشنواره بیست و نهم است.

خاچاطوریان ادامه داد: برای اجرا در جشنواره بیست و نهم یک قطعه ایرانی نیز تدارک دیده ایم که این قطعه ساخته محمد سریر است. این قطعه را برای گروه کر تنظیم کرده ام و امیدوارم کر آرارات بتواند اجرای خوبی در جشنواره فجر داشته باشد.

وی افزود: تلاش ما این است که بتوانیم در بخش رقابتی آواز جمعی مقام خوبی را به دست آوریم و من برای همه گروه ها آرزوی موفقیت می کنم.

این هنرمند ارمنی همچنین گفت: بسیار خوشحالیم که برگزارکنندگان جشنواره ما را برای حضور در این بخش انتخاب کرده اند و ما هم از آنها قدردانی می کنیم.

آراکس خاچاطوریان که به زبان فارسی تسلط ندارد، در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد که جوانان توجه بیشتری به آواز جمعی نشان دهند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب