امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15091 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به همت مسئول کتابخانه عمومی ولیعصر(عج) انجام شد:

اجرای زنگ مطالعه در دبستان نشاط

خبرایران: به همت مرجان خدامی مسئول کتابخانه عمومی ولیعصر(عج) زنگ مطالعه در دبستان نشاط شهر تهران اجرا شد.
اجرای زنگ مطالعه در دبستان نشاط

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران ؛ مرجان خدامی بااعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  در مدارس و دوستی و آشنایی کودکان با کتاب ؛ روز چهارشنبه 15 اردیبهشت زنگ مطالعه در دبستان نشاط تهران اجرا شد.

وی افزود: در این مراسم که در یکی از کلاس های دبستان و با حضور 30 نفر از دانش آموزان برگزار شد؛ چند کتاب از آثار استاد شهید آیت الله مطهری به دانش آموزان معرفی و کتاب " جاذبه و دافعه امام علی (ع) "نیز به صورت جمع خوانی برگزار شد.

خدامی تصریح کرد : در ادامه مراسم 5 نفر از دانش آموزان به معرفی قسمت هایی از بهترین کتاب های خوانده شده خود پرداختند که عبارتند از:طاها غلامی کتاب یوسف گم گشته ، مهدی حداد کتاب "قهرمان دنیا"، محمد احسان قاسمی کتاب " ستاره ای بنام غول، پارسا عظیمی کتاب " ماه ترین و حمید شریعتی کتاب" آوازهایم برای تو " را به دوستان خود معرفی کردند که این مراسم مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت.

گفتنی است زنگ مطالعه در دبستان نشاط به همت مرجان خدامی مسئول کتابخانه عمومی ولیعصر(عج) به صورت مستمر و هر هفته چهارشنبه ها در یک کلاس از دبستان برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب