امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15096 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسابقات بهكاپ بانوان ورزشکار شهر تهران به ميزباني منطقه 11 برگزار شد

خبرایران:برای نخستین بار در شهر تهران با هدف گسترش ورزش همگانی و معرفی رشته های نوین ؛ مسابقات ورزش مفرح بهکاپ با حضور 150 بانوی ورزشکار از شهرتهران به میزبانی شهرداری منطقه 11 در بوستان رازی برگزار شد.
مسابقات بهكاپ بانوان ورزشکار شهر تهران به ميزباني منطقه 11 برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، در این مسابقات که برای نخستین بار برگزار شد ؛ 150 شرکت کننده در 22 تیم از محلات  شهر تهران از ساعت 8 صبح تا 13 با هم به رقابت پرداختند .

در این مسابقه  که نوروزي رياست فدراسيون بهكاپ و ميرزايي معاون ورزش بانوان سازمان ورزش در اين برنامه حضور داشتند ، تیم منطقه 19 موفق به كسب مقام اولي ، منطقه 11 مقام دوم و منطقه 20 موفق به كسب كاپ اخلاق شدند .

این رشته نوین و مفرح ورزشی که باعث پرورش قدرت تفکر و ایجاد آرامش می شود ؛ برگرفته از گلف است و همانند دیگر رشته های ورزشی دارای قوانین ، تکنیک ها و وسایل مخصوص به خود است و به صورتی طراحی شده  که افراد گوناگون در سنین مختلف با هر نوع قوای جسمی می توانند به آن بپردازند و از فواید این رشته بهره جویند.

 ورزش بهکاپ را می توان در اماکن گوناگون ازجمله پارک ها ، بوستان ها ،اماکن ورزشی روباز یا سرپوشیده در زمین های چمن مصنوعی و طبیعی کوتاه ، موکت وکف پوش های ورزشی فلت برگزار کرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب