امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15112 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعلام جزئیات برگزاری جشنواره فیلم و عکس «رهایی»

خبرایران: نخستین جشنواره فیلم و عکس «رهایی» 25 تا 28 اردیبهشت در کرج برگزار می‌شود.
اعلام جزئیات برگزاری جشنواره فیلم و عکس «رهایی»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نخستین جشنواره فیلم و عکس رهایی که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و انجمن سینمای جوانان کرج برگزار می‌شود از تاریخ 25 تا 28 اردیبهشت‌ماه همه روز از ساعت 11 تا 21 در قالب پنج سانس به نمایش فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه خواهد پرداخت.

نمایشگاه عکس‌های راه‌یافته به بخش مسابقه این جشنواره نیز در محل گالری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز هم‌زمان با برگزاری آیین اختتامیه جشنواره، افتتاح و تا تاریخ 5 خردادماه در معرض دید عموم قرار خواهد داشت.

گفتنی است اختتامیه این جشنواره ساعت 16 روز 28 اردیبهشت‌ماه با حضور مدیران استانی، مسؤولین انجمن سینمای جوانان ایران و جمعی از هنرمندان برجسته سینمای کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به آدرس کرج، خیابان آزادگان به سمت خیابان مطهری، نبش شاهد۲، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سالن سیروس صابر مراجعه کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب