امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15170 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نهاد با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار مي‌كند؛

نخستین جشنواره لباس کتابدارانِ كتابخانه‌هاي عمومي كشور

خبرایران : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، نخستین جشنواره لباس کتابداران را برگزار میکند.
نخستین جشنواره لباس کتابدارانِ كتابخانه‌هاي عمومي كشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، نخستین جشنواره لباس کتابدارانِ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف بهره‌گیری از هنر ارزشمند طراحی لباس در مشاغل مختلف و به‌ویژه امور فرهنگی، ایجاد نشاط و تعامل بین مخاطبان، ارائه الگوهای نوین در لباس اسلامی و ایرانی، با همكاري كارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار می‌شود.

بر همين اساس، جلسات کارشناسی متعددی نيز برای برنامه‌ریزی اولیه موضوع در نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور برگزار و اجرای کار نهایی شده است.

فراخوان این جشنواره در دو بخش لباس بانوان و آقایان کتابدار به‌زودی منتشر و هنرمندان طراح با آگاهی از شاخص‌ها و شرایط عمومی اعلامی به رقابت خواهند پرداخت.

در این جشنواره علاوه بر داوران فنی که در چارچوب ضوابط فنی مد و لباس کشور اعلام نظر خواهند کرد، کتابداران نیز به عنوان استفاده‌كنندگانِ لباس در امر داوری مشارکت خواهند داشت.

گفتني است در آيین اختتامیه این جشنواره، طرح‌های برتر معرفی و سپس طرح‌های برگزیده به تولید انبوه خواهند رسید

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب