امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15202 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر ارتباطات اعلام کرد؛

تلگرام روسی جایگزین ۲ شبکه اجتماعی آمریکایی و اسرائیلی شد/ موارد غیراخلاقی تلگرام با ربات شناسایی می‌شود

خبرایران: وزیر ارتباطات گفت: ایرانی‌ها ابتدا به ۲ شبکه اجتماعی آمریکایی و اسرائیلی مراجعه کرده بودند که از نظر امنیتی با آن‌ها مشکل داشتیم اما اکنون یک شبکه روسی را انتخاب کرده‌اند.
تلگرام روسی جایگزین ۲ شبکه اجتماعی آمریکایی و اسرائیلی شد/ موارد غیراخلاقی تلگرام با ربات شناسایی می‌شود

به گزارش خبرایران، محمود واعظی درباره شبکه های اجتماعی اظهار داشت: مردم ما ابتدا به دو شبکه اجتماعی آمریکایی و اسرائیلی مراجعه کرده بودند که ما از نظر امنیتی با آن ها مشکل داشتیم و علاقه جدی ما این است که مردم ما از شبکه های داخلی استفاده کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: دانشگاهی‌ها و برخی شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه تلاش‌هایی کردند و حتی یکی از آن ها تا دو و نیم میلیون مشترک گرفت اما نتوانست خدمت رسانی لازم را به مردم داشته باشد.

وی گفت:‌ اکنون اینکه بین شبکه های آمریکایی و اسرائیلی، مردم شبکه ای را انتخاب کردند که مالک آن روسی است از نظر سیاسی تغییری به وجود آمده است و مسئولان این شبکه حاضرند با ما تعامل کنند.

وی اضافه کرد: اگر شبکه های اجتماعی ایجاد شوند که سرورهای آن در داخل باشد و توسط بخش خصوصی ایران ایجاد شود هم سرعت و هم امینت آن بیشتر خواهد بود.

واعظی همچنین افزود: برای پیگیری موارد غیراخلاقی در شبکه هایی مانند تلگرام رباتی ایجاد کرده ایم که موارد را شناسایی می کند و ما در مورد آنها اقدام می کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب