امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15205 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیریت برنامه ریزی و تحول مغز سازمان است

خبرایران: نشست مشترک مدیران و کارشناسان مدیریت برنامه ریزی و تحول با دکتر رضایی، قائم مقام محترم مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران حوزه مرکزی ، با محوریت ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه های سال 95 این مدیریت، امروز دوشنبه برگزار شد.
مدیریت برنامه ریزی و تحول مغز سازمان است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ دکتر رضایی با بیان این مطلب که برنامه ریزی مغز سازمان است گفت : مدیران و کارشناسان حوزه برنامه ریزی و تحول باید بر تمام فرآیندهای واحدهای مختلف سازمان مسلط باشند .

مدیرعامل موسسه اعتبار کوثر افزود : با توجه به راهبردی بودن فعالیت مدیریت برنامه ریزی و تحول در روندهای توسعه ای موسسه ، به کار گیری نیروهای متخصص و حرفه ای جهت تدوین فرآیندها ، دستورالعمل ها و ابلاغیه ها در اولویت می باشد .

دکتر رضایی تصریح کرد : نظارت و کنترل های داخلی ابزاری است که می توانداثر بخشی فرآیندها و دستورالعمل ها را در تمامی سطوح از ستاد تا صف در اختیار مدیران به منظور برنامه ریزی صحیح و مدیریت بحران قرار دهد . 

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر گفت : فرهنگ سازمانی باید از برنامه ریزی و تحول ریشه بگیرد و این بخش در اشاعه اهداف و سیاست های بلند مدت و کوتاه مدت سازمان تاثیر بسزایی دارد .

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست حمید جم مدیر برنامه ریزی و تحول اهم فعالیت های انجام شده در سال گذشته و رئوس برنامه های راهبردی سال جاری با محوریت اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل تشریح کرد و در ادامه کارشناسان این بخش به تفکیک فرآیندهای کاری خود را بیان داشتند .

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب