امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15216 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت نیمه شعبان انجام می شود؛

برگزاری جشن «شوق انتظار» در مساجد و سرای محلات منطقه 15

خبرایران : شهردار منطقه 15 از برگزاری جشن"شوق انتظار" به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) در سرای محلات و مساجد جنوبشرق تهران خبر داد.
برگزاری جشن «شوق انتظار» در مساجد و سرای محلات منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اشاره به اجرای ویژه برنامه های نیمه شعبان افزود: در این راستا مراسم جشن و مولودی خوانی در 9 مسجد و دو سرای محله منطقه با مشارکت و همکاری ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی هشتگانه و مدیران محلات بیست و یک گانه برگزار و محصولات فرهنگی به مناسبت ولادت حضرت ولیعصر (عج) بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

به گفته وی مسجد امام حسین(ع) در محله ابوذر، مسجد علی بن موسی الرضا(ع) در محله اتابک، مسجد علی اکبر(ع) در محله هاشم آباد، مسجد امام حسن (ع) در محله کیانشهر شمالی، مسجد بعثت  در محله افسریه جنوبی، مسجد امام حسن (ع) در محله مشیریه، مسجد صاحب الزمان(عج) در محله قیامدشت ، مسجد امام حسن مجتبی(ع) در محله والفجر و مسجد علی بن موسی الرضا(ع) در محله خاور شهر  از جمله مساجد شاخصی است که میزبان شهروندان مومن و ولایی منطقه در جشن شوق انتظار خواهند بود.

دکتر انجمنی در ادامه خاطر نشان کرد: سراهای محلات طیب و قیامدشت نیز میزبان اهالی در مراسم جشن و شادی به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت خواهند بود.

شهردار منطقه یادآور شد: هویت بخشی سیمای بصری محلات منطقه و اماکن عمومی نیز به مناسبت این عید خجسته با نصب بنر و آویزهای زینتی انجام شده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب