امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1522 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعدام قاچاقچی موادمخدر در قزوین+تصاویر

خبرایران: با حکم دادستان عمومی و انقلاب قزوین یک نفر از سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر به جرم قاچاق هشت کیلوگرم هروئین صبح سه شنبه در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.
اعدام قاچاقچی موادمخدر در قزوین+تصاویر

به گزارش خبرایران، ح - لطفی، متاهل اهل قزوین با 44 سال سن که با اقدامات مجرمانه خرید و فروش انواع مواد مخدر در جهت نابودی خانواده ها اقدام می کرد این بار به جرم قاچاق هشت کیلوگرم هروئین به اعدام در ملاء عام و مصادره اموال محکوم شد و حکم صادره صبح روز سه شنبه به اجرا درآمد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی دادستان قزوین در هنگام اجرای مراسم اعدام این قاچاقچی در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: فردی که امروز به دار مجازات اسلامی آویخته شد از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر است که چندین بار به جرم توزیع مواد مخدر شیشه و هروئین دستگیر شده بود. آخرین بار این فرد با هشت کیلو هروئین در مبادی ورودی قزوین دستگیر شد در حالی که قصد داشت این مواد را که از ارومیه وارد کرده بود در استان توزیع کند که با تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی دستگیر و به دام قانون افتاد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآورشد: هدف از اجرای حکم اعدام در ملاء عام عبرت آموزی برای کسانی است که در مسیر خلاف حرکت می کنند تا سرنوشت سوداگری در مواد مخدر را ببینند و عبرت بگیرند و حضور مردم در این گونه مراسم می تواند هم آرامشی به خانواده ها دهد که قاطعیت دستگاه قضا را باور کنند.

گفتنی است جمع کثیری از مردم از ساعات اولیه بامداد امروز در منطقه اعدام تجمع کرده و با تکبیر از قاطعیت دستگاه قضایی در مبارزه با قاچاقچیان حمایت کردند.

محکوم به اعدام پس از انداختن طناب دار بر گردنش به مردم گفت حلالم کنید.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب