امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15268 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احکام جشنواره فیلم سلامت صادر شدند

خبرایران: طی حکمی از سوی ابراهیم داروغه‌زاده دبیر نخستین جشنواره «فیلم سلامت» مدیر بخش مردمی، رئیس هیأت انتخاب و مدیر روابط عمومی جشنواره منصوب شدند.
احکام جشنواره فیلم سلامت صادر شدند

به گزارش خبرایران، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره فیلم سلامت، در احکامی جداگانه، جعفر صانعی مقدم، مجید برزگر، کیاسالار و محمدعلی حجازی را به ترتیب به عنوان مدیر بخش فیلم های مستند و کوتاه، مدیر بخش مردمی، رئیس هیأت انتخاب و مدیر روابط عمومی جشنواره منصوب کرد.

جعفر صانعی‌مقدم تهیه‌کننده مستند، مدیرعامل اسبق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، که سابقه چندین دبیری در جشنواره‌های فیلم کوتاه و جشنواره سینمای جوان را برعهده داشته به عنوان مدیر بخش سینمای مستند و کوتاه نخستین جشنواره فیلم سلامت منصوب شد.

مجید برزگر کارگردان سینمای ایران که پیش از این، حضور در جشنواره های متعدد را در سمت عضو هیأت انتخاب و داوری و کارگردانی مراسم برعهده داشته در نخستین جشنواره فیلم سلامت به عنوان مدیر بخش مردمی منصوب شد.
دکتر محمد کیاسالار، سردبیر هفته نامه سلامت، که سابقه سردبیری و همکاری با برنامه های پزشکی تلویزیون و تالیف چند جلد کتاب را دارد به عنوان رئیس هیأت انتخاب منصوب شد.

محمدعلی حجازی که هم اکنون مدیر مجموعه فرهنگی ایوان شمس است با عنوان مدیر روابط عمومی منصوب شد. وی پیش از این نیز در چهارمین دوره جشنواره فیلم شهر، در همین مقام در کنار ابراهیم داروغه‌زاده حضور داشته است.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم سلامت با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ با ریاست سیدمحمد هادی ایازی و دبیری ابراهیم داروغه‌زاده از تاریخ 30 مرداد تا 1 شهریورماه برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب