امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15287 تاریخ انتشار: جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فخرالسادات محتشمی پور اعلام کرد؛

کادر سازی و تربیت نیروهای تشکیلاتی از ضرورت های احزاب و تشکلهای اصلاح طلب است

خبرایران:محتشمی پور با اشاره به ضرورت کادر سازی و تربیت نیروهای تشکیلاتی خلاق و قوی در احزاب و تشکلهای سیاسی اصلاح طلب ، گفت: زمینه سازی و کادر سازی جوهره اصلی فعالیتهای سیاسی موثر در احزاب است.
کادر سازی و تربیت نیروهای تشکیلاتی از ضرورت های احزاب و تشکلهای اصلاح طلب است

 به گزارش خبرایران،فخرالسادات محتشمی پور در جلسه هم اندیشی که با حضور فاطمه اصلان زاده، مسئول کمیته بانوان حزب  همبستگی دانش آموختگان ایران(هدا) برگزار شد، گفت: باید تلاش تمامی احزاب اصلاح طلب افزایش فعالیتهای سیاسی و اجتماعی زنان باشد،تا از این طریق به وحدت و همگرایی در بین زنان دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه ما در هیچ عرصه و دوره ای به ویژه زمان انتخابات نباید با کمبود زنان فعال در احزاب اصلاح طلب مواجه باشیم،افزود: باید به اندازه ای نیرو تربیت کنیم که رد صلاحیتهای گسترده تاثیر در میزان و کیفیت حضور زنان اصلاح طلب نداشته باشد.عضو انجمن زنان پژوهشگر تاریخ ادامه داد: باید شرایط استفاده از زنان توانمند را در عرصه های مختلف مدیریتی بیش از گذشته فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه احزاب باید زمینه نقش آفرینی زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را فراهم کنند، افزود:این امر نیازمند سیاستگذاری و برنامه ریزی دقیق از سوی احزاب و به ویژه کمیته های زنان در تشکلهای سیاسی است.

مشاور وزیر کشور در دروان اصلاحات افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان را در افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: دولت باید با تقویت خانه احزاب و پرداخت یارانه آنان، شرایط را برای فعالیت تشکل ها و احزاب سیاسی فراهم کند.

این فعال سیاسی و مدنی  با اشاره به تبعیض مثبت نسبت به فعالیت سیاسی زنان، گفت: این موضوع در دروان اصلاحات از سوی بنده مطرح شد؛ اما با اتمام مهلت دولت این موضوع به نتیجه نرسید.

 

فاطمه اصلان زاده ، مسئول کمیته بانوان حزب همبستگی دانش آموختگان ایران(هدا) نیز در ادامه با اشاره به ضرورت بهره گیری از نقطه نظرات و تجربیات پیشکسوتان و زنان نخبه سیاسی اصلاح طلب گفت: کمیته بانوان احزاب و تشکلهای سیاسی اصلاح طلب  با همگرایی و وحدت می توانند در راستای توانمند سازی و آموزش نیروهای جوان و با استعداد حرکت کنند.

اصلان زاده شناسایی نیروهای کارآمد و مستعد ، آموزش و تربیت نیروها، اهمیت دادن به خلاقیت، نوآوری و خودباوری نیروها،دوری از تعصّبات بی جا و واگذاری امور به نیروهای جوان برای شکوفا شدن استعدادهای آنان و همچنین آموزش مهارت ها و تخصص های لازم به نیروها را بسیار حایز اهمیت دانست.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب