امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15341 تاریخ انتشار: شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عاطفی‌فر سرپرست بانک دی شد

خبرایران : احمد شفیع زاده که حدود دو ما پیش از سمت مدیرعاملی بانک دی استعفا کرده بود با پذیرش این درخواست از سوی رئیس کل بانک مرکزی از بانک دی رفت.
عاطفی‌فر سرپرست بانک دی شد

به گزارش خبرایران، احمد شفیع زاده که حدود دو ما پیش از سمت مدیر عاملی بانک دی استعفا کرده بود با پذیرش این درخواست از سوی رئیس کل بانک مرکزی، از بانک دی رفت.

این در حالی است که به دنبال استعفای شفیع زاده، عاطفی فر قائم مقام مدیرعامل و معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی، جانشین وی شده است.

وی که دارای ۲۹ سال سابقه خدمت در نظام بانکی کشور است، از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع‌مقدس بوده وعلاوه بر گواهینامه‌ها و لوح‌های متعدد بانکداری، دانشجوی دکتری مدیریت مالی است.

از جمله سوابق او می‌توان به مدیریت شعب بانک تجارت در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، کرمان و مدیریت امور استان‌های بانک تجارت در سراسر کشور اشاره کرد.

عاطفی‌فر همچنین انتخاب به عنوان مدیر برتر در جشنواره شهید رجایی و مدیر نمونه در استان کرمان را در کارنامه کاری خود دارد.

امروز شنبه مراسم تودیع و معارفه در بانک دی برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب