امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15377 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی زادمهر اعلام کرد؛

معرفی اعضای هیات انتخاب بخش فیلم و عکس دومین جشنواره گزارش یک نگرانی

خبرایران: اعضای هیات انتخاب بخش های فیلم و عکس دومین جشنواره گزارش یک نگرانی معرفی شدند
معرفی اعضای هیات انتخاب بخش فیلم و عکس دومین جشنواره گزارش یک نگرانی

علی زادمهر مدیر امور رسانه ای  دومین جشنواره گزارش یک نگرانی با اعلام این مطلب افزود:  آقایان ناصر کریمان، احسان کاوه، محمدصادق مرکبی، جواد مزدآبادی و وحید ضرابی نسب به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش فیلم، آثار راه یافته به مسابقه را انتخاب می کنند.

 همچنین امیر عبدالحسینی، مهدی دلخواسته و آرش صادقی؛ به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش عکس جشنواره کار معرفی عکس های راه یافته به مسابقه را آغاز کرده اند

ناصر کریمان هم اکنون مدیرگروه اجتماعی شبکه سوم سیماست و در کارنامه خود، عضویت در هیات انتخاب جشنواره فیلم مقاومت و مدیریت گروه های اجتماعی و مسابقات شبکه 5 را دارد

 دکتر محمدصادق مرکبی مدیرگروه دانشکده تلویزیون دانشگاه صدا و سیماست و در کارنامه خود دبیری جشنواره ملی رویش،معاونت فرهنگی شهرداری مشهد و قائم مقام صداو سیمای خراسان رضوی را دارد.

جواد مزدآبادی کارگردان سینما و تلویزبون و خالق آثاری چون طاووسهای بی پر، ورود زنده ها ممنوع، خون بها، چهارچرخ، مثل شیشه و ... است و از جشنواره های فیلم مسکو، پرتغال، کره جنوبی، اتریش و ... جوایز متعددی کسب کرده است.

وحیدضرابی نسب نویسنده و منتقد سینما و دبیر سرویس سینمای ماهنامه بین المللی هنر است و تهیه کنندگی تلویزیون و شبکه رسانه های تصویری، سردبیری نشریات سینمایی و داوری جشنواره های فیلم کودکان و نوجوانان، آسیب های اجتماعی و تجلی اراده ملی فجر را در کارنامه دارد.

 دکتر احسان کاوه مدیر شبکه تهران است که در کارنامه وی مدیریت تولید شبکه آی فیلم و راه اندازی شبکه برون مرزی لایف استایل به چشم می خورد.

دکتر امیر عبدالحسینی، معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فارغ التحصیل کارگردانی و پژوهش هنر است. از سوابق وی می توان به دبیری سومین جشنواره هنری جوان و هشتمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور ایران و مدیرتولید مرکز موسیقی حوزه هنری اشاره کرد.

مهدی دلخواسته، عکاس و مستندساز و نایب رییس انجمن عکاسان سینمای ایران است و عکاسی از آثاری چون طلا و مس، ملبورن، عصر یخبندان، سیانور، کلاشینکف و... و فیلم های خارجی frontier blues,falling leaves, ziba ... را در کارنامه دارد.

آرش صادقی عضو انجمن عکاسان ایران است که عکاسی از آثاری چون فرزند خاک، لطفا مزاحم نشوید، پرنده باز، نیمکت و ... را درکارنامه دارد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب