امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15385 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛

ویژه برنامه های فرهنگی منطقه 22 در حرم امام خمینی(ره) اجرا می شود

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی اجتماعی همزمان با بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با هدف تحكيم بيعت با رهبر معظم انقلاب و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تاکید بر الزامات محتوايی رويكردهای امام (ره) و ولايت فقيه اجرا می‌شود.
ویژه برنامه های فرهنگی منطقه 22 در حرم امام خمینی(ره) اجرا می شود

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، وثوقی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با تاکید بر اهمیت برگزاری آیین‌های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی منطقه 22 در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با محوریت ابعاد ، ریشه ها ، اهداف ، شگردها و آسیب های جنگ نرم درحوزه های فردی و اجتماعی بطور جد مد نظر قرار می گیرد. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 افزود: غرفه های فرهنگی با موضوعاتی همچون حجاب و عفاف، مهدویت، خوشنویسی، بلوتوث مذهبی، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، نمایشگاه کتاب، پاسخگویی به سوالات شرعی، عکس، نقاشی کودکان، نمایش فیلم، خاطره گویی و آسمان آبی وزمین پاک و نگا گذر تخصصی با موضوع افسران جنگ نرم ، جهاد فرهنگی ونظم در امور وتوزیع اقلام فرهنگی در پهنه تحویلی به منطقه در قسمت شرقی عوارضی تهران – قم برپا می شود .

وی بسترسازی مناسب برای برگزاری باشکوه مراسم سوگواری و پذیرایی از زائران را از وظایف مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: «همزمان با 13 و 14 خرداد ماه، ایستگاه پردیس فرهنگی امام نظم  دایر و با مشارکت مناطق دیگر برنامه هاي مختلف فرهنگي و مذهبي اجرا و مدیران محلات و شورایاری ها نیز با حضور در سرای محلات و مساجد و مرقد مطهر در اجرای برنامه ها از جمله برگزاری نشست های معرفتی مشارکت ویژه خواهند داشت. به منظور تبیین آموزه ها و اندیشه های والای حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان برنامه های ویژه ای همچون تاثیر نگرش امام بر زندگی امروز جوانان، بازگویی خاطرات امام (ره)، کارگاه شناخت و بررسی اهداف بنیان گذار انقلاب اسلامی برای ایجاد یک جامعه مدرن، کارگاه بازگویی خاطرات رحلت، شیوه های رفتاری امام با اقشار مختلف جامعه و ... برگزار خواهد شد.

گفتنی است برپایی ایستگاههای صلواتی، اعزام کاروان های پیاده روی به سمت حرم امام خمینی (ره) با مشارکت مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج سطح منطقه، برگزاری آیین های بزرگداشت و مسابقات مختلف، توزیع بسته های فرهنگی، برپایی نماز جماعت، پذیرایی از زائران و خدمت رساني به مردم از دیگر برنامه هایی است، که اجرا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل کمیته ویژه برگزاری مراسم ارتحال در منطقه افزود: «عملیات اجرایی پهنه تحویلی در قسمت شرقی عوارضی تهران – قم از سوی شهرداری منطقه 22 در حال آماده سازی است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب