امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15388 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خبر داد ؛

برپایی پردیس امام و انقلاب با بیش از 50 غرفه در حرم مطهر امام خمینی ( ره )

خبرایران: همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل ( ره ) ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برپایی پردیس امام و انقلاب با بیش از 50 غرفه در حرم مطهر امام خمینی ( ره ) خبر داد .
برپایی پردیس امام و انقلاب با بیش از 50 غرفه در حرم مطهر امام خمینی ( ره )

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوري اسلامي ايران ، پردیس امام و انقلاب به صورت پهنه ای و  با مشارکت مناطق 21 ، 8 ، 15 و 3 با بیش از 50 غرفه در قالب موضوعاتی همچون نمایشگاه عکس ،  فیلم ، کتاب ، برنامه های زنده ، نقاشی کودک ، عکس یادگاری ، مسابقات مختلف قرآنی ، اجتماعی ، فرهنگی و هنری و آموزش شهروندی ، سلامت و جشنواره شمسه برگزار می شود.

معاون امور  اجتماعی و فرهنگی  منطقه 21 از آمادگي کامل این معاونت جهت هر چه با شکوه تر برگزار کردن مراسم بيست و هفتمين سالگرد ارتحال رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) خبر داد.

وی همچنین با اشاره به نگار گذر موضوعی اظهار داشت : این نگار گذر با محوریت دفاع از مستضعفان ، استکبار ستیزی ، حضور و کمک ایران به مردم مظلوم یمن ، عراق و سوریه در مقابله با جریانات تکفیری و بیان دلایل دفاع از مظلوم و مستضعفان با بهره گیری از بیانات امام راحل ( ره )  و رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد .

آزاده عروه در پایان تصریح کرد : برنامه های متنوعی نیز با تمرکز بر " منظومه فکری امام خمینی ( ره ) " در سطح محلات 13 گانه نواحی 3 گانه منطقه برنامه ریزی شده که در این ایام به اجرا در خواهند آمد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب