امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15395 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تشکیل هشتمین نشست شورای تخصصی آموزشی دانشگاه

خبرایران: هشتمین نشست شورای تخصصی آموزشی دانشگاه در محل سالن جلسات دانشگاه برگزار گردید.
تشکیل هشتمین نشست شورای تخصصی آموزشی دانشگاه

 به گزارش  خبرایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، هشتمین نشست شورای تخصصی آموزشی دانشگاه با حضور معاونین و مدیران و اعضای مدعو برگزار شد.

در این نشست مباحثی همچون تقویم آموزشی دوره تابستانی ، نظر سنجی در خصوص تقویم آموزشی نیمسال اول تحصیلی 96-95، امکان ارایه دروس نظری- عملی به صورت معرفی به استاد، ایجاد امکان ثبت نام مشروط برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته که تایید نهایی فارغ التحصیلی آنان در مقطع کاردانی انجام نشده، به بحث و بررسی گذاشته شده و مطرح گردید.

در این نشست، دکتر علایی نوین معاون سنجش،خدمات آموزشی و دانشجویی و نایب رئیس شورای تخصصی آموزشی دانشگاه، از اردیبهشت 95 به عنوان اولین سالروز راه اندازی شورای تخصصی آموزشی دانشگاه و تفکیک شورای آموزشی از شورای بررسی موارد خاص دانشگاه یاد کرد.

وی در پایان از تشکیل 900 دبیرخانه شورای آموزشی در سه سطح سازمان مرکزی، واحدهای استانی، مراکز آموزشی و همچنین تشکیل کمیته تخصصی، ذیل شورای آموزشی خبر داد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب