امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15402 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آماده سازي پهنه تحویلی منطقه 15 درحرم مطهر حضرت امام خميني (ره)

خبرایران : شهردار منطقه 15 از اتمام عملیات عمرانی شهرداری منطقه 15 در آماده سازی پهنه تحویلی منطقه در مرقد مطهر درآستانه سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد و افزود: عملیات حوزه خدمات شهری نیز براساس پیش بینی صورت گرفته رو به اتمام است.
آماده سازي پهنه تحویلی منطقه 15 درحرم مطهر حضرت امام خميني (ره)

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا با هدف میزبانی مطلوب از زائران حرم امام راحل در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اقدامات مربوط به مناسب سازی محوطه و تامین رفاه حال زائرین بر اساس پیش بینی صورت گرفته؛ از سوی حوزه های اجرایی در حال اجراست.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این راستا عملیات عمرانی منطقه شامل 6000 مترمربع تراش و روکش آسفالت، 300 مترطول جدولبندی و 2300 متر لکه گیری آسفالت در محل اجرا و به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه یادآور شد: در حوزه خدمات شهری نیز تاکنون حدود 190 هزار مترمربع رفت و روب، 16 هزار کیلوگرم جمع آوری و حمل ضایعات،16 هزار مترطول شست و شوی جدول، 32 هزار مترمربع رفت و روب مکانیزه معابر اصلی، 800 مترطول شست و شوی المان های شهری، 28 هزار مترمربع شست و شو و آب پاشی معابر و آبگردانی انهار، 120هزار مترمربع علف زنی و پاکسازی و هرس 800 اصله شاخه خشک درختان انجام  شده است.

دکتر انجمنی با اشاره به اینکه براساس برنامه های طراحی شده و با استقرار اکیپ های اجرایی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز عملیات طبق پیش بینی انجام شده در حال اجراست افزود: بخش کمی از اقدامات باقیمانده که ظرف چند روز آینده تکمیل خواهد شد. در این راستا  تمام تلاش ما براین است که برنامه های بزرگداشت باشکوه تر از همیشه برگزار شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب