امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15407 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بازدید اعضای شورای اسلامی استان اذربایجان شرقی روی داد؛

انتقال تجربه های مفید در جریان بازدید از دستاوردهای منطقه 17

خبرایران : اعضای هیئت اعزامی از سوی شورای اسلامی شهر و روستاهای استان اذربایجان شرقی از انتقال تجربه های مفید مدیریت شهری در جریان بازدید از پروژه های فنی عمرانی و فرهنگی اجتماعی منطقه 17 سخن گفتند.
 انتقال تجربه های مفید در جریان بازدید از دستاوردهای منطقه 17

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، دکتر مجتبی مدیر دبیر هیئت اعزامی با بیان این مطلب گفت: از انتقال تجربه های مفید خوشحالیم. و خرسندیم که منطقه ای با مشخصات و مشابهت های استان ما و منطقه ایی کم برخوردار به عنوان محل بازدید انتخاب شده است.

مهدی عباسی شهردار منطقه 17 ضمن خوشامدگویی به حاضرین موفقیت های شهرداری تهران را حاصل مدیریت جهادی دانست و افزود: اگر مدیریت جهادی دکتر قالیباف نبودبسیاری از موفقیتهای عمرانی در شهر تهران حاصل نمی آمد.

عباسی با اشاره به خلاقیتهای مدیریت شهری در منطقه 17 گفت: مدیریت شهری در منطقه 17 تهران هم خالی از خلاقیت نبوده و علاوه بر فعالیتهای حوزه نگهداشت با احصا نیازهای بومی و محله ایی بر اساس هویت محلات برنامه ایی را تدوین کرده و می کوشد تا این برنامه را در محلات اجرا کند.

عباسی «دیدار با خانواده معظم شهدا،ملاقات مردمی با شهروندان و مدیریت محله » را از فعالیتهای محلی در منطقه 17 نامید که توانسته بیشترین ارتباط را با شهروندان ایجاد کند.

شهردار منطقه 17 فعالیت در منطقه ای با امکاناتی محدود را هنر مدیریت شهری دانست و تصریح کرد:هرچه امکانات برای فعالیت کمتر باشد هنر مدیریت شهری در اجرای پروژه ها نیز بیشتر دیده می شود.

گفتنی است 65نفر از اعضای شورای اسلامی شهر و روستای استان آذربایجان شرقی در بازدید از دستاوردهای منطقه 17 با فعالیتهای مدیریت شهری آشنا شدند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب