امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15410 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فردا با حضور دکتر قالیباف صورت می گیرد؛

افتتاح دومین نمایشگاه بزرگ قرآنی شمیم وحی

خبرایران: در آستانه ماه مبارک رمضان، دومين نمايشگاه بزرگ فرهنگي قرآنی شميم وحي فردا ساعت ۹ صبح در باغ موزه دفاع مقدس افتتاح می شود.
افتتاح دومین نمایشگاه بزرگ قرآنی شمیم وحی
به گزارش خبرایران از ستاد خبری نمایشگاه شمیم وحی، عبادالله رمضانی مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمايشگاه بزرگ فرهنگي با هدف تجهيز موسسات، مراكز، دارالقران ها و خانه هاي قران و عترت محلات و محافل قرآني شهر تهران به اهتمام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران توسط شوراي عالي قرآن و اداره كل فرهنگي از ١٦ لغايت ٢٣ خرداد ماه در محل باغ موزه دفاع مقدس برپاست. 
 
وی با اشاره به بخشهای مختلف نمایشگاه شمیم وحی گفت: این نمايشگاه در سه بخش غرفه هاي فرهنگي با حضورموسسات شاخص  و فعال قرآنى، غرفه هاي فروشگاهي با حضور صنوف و ارايه كنندگان محصولات مورد نياز و نياز سنجي شده  و همچنین برنامه هاي فرهنگي ميداني و استيج قرآني برگزار خواهد شد.
 
رمضانى افزود: ٤٠ فعال قرآنى و ٣ هزار مجموعه مرتبط با فعاليتهاي قرآنى، در دومين نمايشگاه شميم وحى، مورد حمايت قرار گرفته اند. 
 
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه برنامه ريزي فعاليت نمايشگاه و فعاليت هاي باغ موزه به گونه اي تدارك ديده شده كه به صورت مكمل با يكديگر عمل نمايد، افزود: بر این اساس امسال همزماني برنامه هاي بازارچه اي باغ موزه موجب افزايش مخاطب و همچنین تكميل ظرفيت برنامه فصل وصل و در نهایت استيج شبانه می شود. بطوري كه بتوانيم از ساعت ٤-٥ بعد از ظهر تا ساعت ٢ بامداد به طور پيوسته برنامه هاي مناسبي را براي حاضرين در باغ موزه و بهرمندان از نمايشگاه فراهم كنيم.
 
به گفته رمضانی، نمايشگاه شميم وحي امسال پس از مدت مذكور نيز با تغيير رويكرد نمايشگاه به معرفي فعاليت ها و دستاوردهاي قرآني شهر داري تهران نيز همچنان تا پايان ماه مبارك رمضان در كنار ديگر فعاليت هاي فرهنگي تدارك ديده شده در باغ موزه و مجموعه عباس آباد  در قالب نمايش چند رسانه اي فصل وصل و شب هاي شيدايي و استيج شبانه ، به فعاليت خود ادامه خواهد داد.
 
وی خاطرنشان کرد: دومین نمایشگاه شمیم وحی در فضايي وسعت ٢٦٠٠ متر مربع در ضلع غربي باغ موزه حد فاصل مسجدتا سالن همايش خليج فارس از ساعت ١٦ لغايت ٢٣ هر روز میزبان علاقه مندان قرآنی است.
 
شهردار تهران، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى، معاون اجتماعي و فرهنگى شهردارى تهران، خبرنگاران و اصحاب رسانه و جمعي ديگر از مديران و نخبگان قرآنى در مراسم افتتاحيه دومين نمايشگاه فرهنگ قرآنى شميم وحي حضور خواهند داشت.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب