امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15412 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ثبت رکورد جدید در مترو تهران

خبرایران : مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از رکورد شکنی سرفاصله اعزام حرکت قطارها در خط یک مترو تهران در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد .
ثبت رکورد جدید در مترو تهران

به گزارش خبرایران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه؛ دکتر محمد احمدی بافنده گفت: کمترین سرفاصله حرکت قطارها پیش از این در خط یک مترو تهران، به دو و نيم دقيقه رسيده بود که این میزان روز پنجشنبه همزمان با برپایی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و در ساعات پر تردد مراسم به 90 ثانیه رسید که تا کنون در بهره برداری بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه 150 هزار نفر از زائران حرم حضرت امام خمینی (ره) در این روز با مترو جابجا شده اند افزود: این میزان نسبت به مواقع مشابه با 11و دو دهم درصد رشد همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای مراسم و در اوج تردد مسافران، میانگین سر فاصله حرکت قطارها در خطوط یک به حدود دو و نيم دقيقه رسيده بود اما با توجه به حجم سفرهایی که در روز مراسم ارتحال با آن مواجه بودیم سرفاصله حرکت قطارها در این روز به 90 ثانیه رسید.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب