امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15416 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با هفته ملی بدون دخانیات صورت گرفت؛

تندیس طبیعت تجلی سلامت در منطقه 22 رونمایی شد

خبرایران : همزمان با هفته ملی بدون دخانیات و با مشارکت شهرداری منطقه 22، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیریت بوستان جوانمردان تندیس طبیعت و تجلی سلامت رونمایی و در حرکتی نمادین به ازای دفن تعدادی ماکت سیگار و قلیان نهال کاشته شد.
 تندیس طبیعت تجلی سلامت در منطقه 22 رونمایی شد

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی منطقه 22، وثوقی سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی، ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته ملی بدون دخانیات (4 تا 10 خرداد ماه 95) با شعار " قلیان سمی برای سلامت خانواده " برنامه های ویژه ای از سوی اداره سلامت در سطح منطقه برگزار شد. در همین راستا با هدف پيشگيري از استعمال دخانيات و فرهنگسازی این مهم در بین شهروندان در بوستان جوانمردان یکی از بزرگترین بوستان های بدون دخانیات منطقه 22، با حضور دکتر جرجانی و دکتر جزنی رئیس و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و هیئت همراه، مدیر بوستان جوانمردان و دبیرکل و اعضای کانون پیشگیری از دخانیات اداره سلامت منطقه در اقدامی نمادین از تندیس طبیعت رونمایی شد.

وثوقی افزود: همزمان با اجرای این برنامه و پرواز بادبادک ها در آسمان، پوکه های سیگار ریخته شده در مسیر پیاده روی بوستان جوانمردان با همراهی دبیرکل و اعضای کانون پیشگیری از دخانیات اداره سلامت جمع آوری شد. همچنین خدماتی همچون مشاوره پزشکی، اندازه گیری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه و ترک سیگار با عنوان دستان بهشتی توسط دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی  به شهروندان ارائه شد.

گفتنی است با همکاری اداره سلامت منطقه 22 و همچنین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ایستگاه مشاوره ترک سیگار و مواد دخانی تا پایان آخرین روز از هفته ملی بدون دخانیات در بوستان جوانمردان خدمات سلامت محور به شهروندان منطقه 22 ارائه شد.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب