امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15465 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با فرا رسیدن ماه مهمانی خدا؛

طرح سلامت در ضیافت در مساجد منطقه 22 اجرا می شود

خبرایران : به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف بهره مندي روزه داران و نماز گزاران از ويژه برنامه هاي سلامت در ايام ماه مبارك رمضان برنامه های سلامت محور در سه حوزه ی بهداشتی و ایمنی در مساجد، برپایی ایستگاه اهدای خون و سلامت در ضیافت در مساجد منطقه 22 برگزار می شود.
طرح سلامت در ضیافت در مساجد منطقه 22 اجرا می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه 22، وثوقی سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی، در این باره گفت : با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، برنامه های سلامت محور با مشارکت اعضای کانون خادمین سلامت مساجد و سایر اعضای کانون های ده گانه سلامت از 18 خرداد ماه تا 15 تیر ماه در سطح منطقه به خصوص مساجد با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان، استفاده از ظرفیت بالا مساجد در ارایه ی خدمات سلامت، احیا و تقویت نقش مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه های حفظ ارزش های والای اسلامی، حفظ و ارتقای بهداشت و ایمنی در مساجد و ... برگزار خواهد شد.

وثوقی افزود: طرح سلامت در ضیافت از برنامه های ویژه ای است که یک سری خدمات سلامت محور از جمله استقرار تیم سلامت در مساجد منطقه، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه و طب سنتی، مشاوره پزشکی، مسابقات ورزشی، تست فشار خون، اجرای برنامه های متنوع آموزشي و غربالگري، تهیه و توزیع اقلام آموزشی، سخنرانی آموزشی سلامت بعد از اقامه نماز های ظهر و عصر و مغرب و اعشا، فعالیت های ویژه برای کودکان و ... به شهروندان ارائه می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب