امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15489 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

واگذاری سهام سه شرکت توسط موسسه اعتباری کوثر

خبرایران : موسسه اعتباری کوثر، سهام سه شرکت سرمایه گذاری توسعه انرژی هور، فن پردازان بهمن و سرمایه گذاری اندیشه فردا را که در مجموعه مالک ۶ آگهی مزایده ۲.۲ درصد سهام گروه بهمن هستند، اصالتا و وکالتا به صورت یکجا و با شرایط از طریق مزایده عمومی واگذار می کند .
واگذاری سهام سه شرکت توسط موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران، قیمت پایه کل در این مزایده ۱۶ هزار میلیارد ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده ۱.۵۰۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، سرمایه ثبت شده شرکت سرمایه گذاری اندیشه فردا( سهامی عام) ۲۰ میلیارد ریال، سرمایه ثبت شده شرکت سرمایه گذاری توسعه انرژی هور(سهامی عام) ۱۰ میلیارد ریال و سرمایه ثبت شده شرکت فن پردازان بهمن(سهامی خاص) ۱۰ میلیون ریال اعلام شده و نوع فعالیت هر سه شرکت نیز، سرمایه گذاری است.

متقاضیان باید پیشنهاد خود نسبت به کل سهام عرضه شده به همراه اصل سند واریزی سپرده شرکت در مزایده را حداکثر تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۴ خردادماه سال جاری به نشانی اعلام شده تحویل دهند و رسید دریافت کنند.

بر این اساس، به پیشنهادهایی که در خارج از موعد اعلام شده واصل شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در عین حال، تاریخ افتتاح پاکت ها روز سه شنبه ۲۵ خردادماه سال جاری ساعت ۱۱ در آدرس قانونی موسسه اعتباری کوثر اعلام شده است.

بر اساس این اطلاعیه، مابقی ثمن معامله بر اساس شرایط مندرج در قرارداد فروش، تسویه خواهد شد ضمن این که شرط واگذاری، خرید هر سه شرکت به صورت یکجا خواهد بود.

شایان ذکر است، چنانچه برنده مزایده در مهلت شش روزه از تاریخ اعلام برنده مزایده از عقد قرارداد و ترتیب پرداخت مابقی ثمن معامله و ارائه اسناد تضمن مطابق نظر فروشنده امتناع کند سپرده واریزی به نفع موسسه اعتباری کوثر ضبط خواهد شد و این موسسه مجاز است نسبت به عقد قرارداد با نفرات بعدی اقدام کند ؛ موسسه اعتباری کوثر که در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.

خاطرنشان می سازد این اطلاعیه در روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات امروز به چاپ رسیده است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب